וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת 3 חדרים חדשה בת"א עם חניה בפחות מ-2.5 מיליון ש"ח? מסתבר שזה קיים

בשיתוף אאורה

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 11:52

בשכונת נווה חן המתחדשת בתל אביב עתיד לקום בניין חדש של חברת אאורה, עם 85 דירות כולל חניה ומרפסת במחירים שכבר לא קיימים היום: "זו הזדמנות נהדרת למשפחות ולזוגות צעירים לחזור ולגור בעיר"

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

לא מעט שכונות בישראל עברו בשנים האחרונות תהליך של התחדשות עירונית, מתוך רצון להפוך אותן לחדשות יותר, נעימות יותר ונגישות יותר. זה פתח לא רק אופציה עבור זוגות צעירים ומשפחות, שחיפשו לגור בשכונה מתחדשת, בדירה חדשה ונעימה וליהנות מאיכות חיים גבוהה, חיי קהילה ועוד. אלא שמלבדם, אותן שכונות מתחדשות פתחו גם אופציות עבור משקיעים שונים, שמחפשים אחר הזדמנויות השקעה בתחום הנדל"ן ברחבי הארץ.

אלא שבשנים האחרונות מחירי הדירות בישראל זינקו בקצב מסחרר, ולצערנו הרב, כיום קשה מאוד למצוא באותן שכונות מתחדשות דירות חדשות מקבלן במחירים הגיוניים, בטח כשמדובר על אזור המרכז, ובפרט על תל אביב.

כאן נכנס לתמונה "אאורה הטייסים תל אביב" - בניין חדש ויוקרתי שעתיד לקום בעיר ולשנות את המצב. הבניין ייבנה בשכונת נווה חן, שנמצאת בעיצומה של התחדשות בתחומים רבים. השכונה נמצאת במזרח העיר, שהולך והופך לאופציה מבוקשת בקרב צעירים ומשפחות, עובדה שמשכה את חברת אאורה לפוטנציאל העצום שיש לאזור להציע.

"אאורה הטייסים תל אביב" עונה למעשה על כל הדרישות עבור אותם זוגות צעירים ומשפחות או משקיעים שמחפשים הזדמנות - דירות חדשות במחירים שכבר לא קיימים היום, בטח לא בתל אביב, החל ממחיר של 2,420,000 ₪ לדירות 3 חדרים עם חניה מקורה ומרפסת לתקופת הפריסייל. מדובר בהזדמנות אמיתית, הודות לפוטנציאל ההשבחה הגדול של הבניין בשכונה שעוברת לא מעט שינויים עם פרויקטים רבים של התחדשות עירונית.

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ
אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

85 דירות חדישות עם מפרט עשיר

"אאורה הטייסים תל אביב" עוצב על ידי מילבאואר אדריכלים המתמחה במגוון תחומי האדריכלות, תוך מתן דגש על עירוב שימושים בשילוב תפיסה חברתית ברעיונות התכנוניים. הוא נמצא במיקום מצוין בתל אביב, ועתיד להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים ויכלול 15 קומות ושילוב של חיפויים דמויי עץ, אלומיניום ואבן. חלל הכניסה המרשים והמרווח יתפרש על פני שתי קומות, עם ויטרינה המשקיפה על נוף ירוק הנשקף מבחוץ ויכלול גם מועדון דיירים גדול ומודרני. הבניין יכלול 85 דירות ברמה גבוהה מאוד עם סטנדרט גימור גבוה וסגנון מוקפד של בנייה ותשתיות ומפרט עשיר ויוקרתי של מותגים מובילים. תמהיל הדירות הייחודיות והיוקרתיות מתאים למגוון קהלים, עם דירות של 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ומיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים מרווחים הכוללים חניה תת קרקעית ומרפסת - סכום כמעט בלתי נתפס ביחס למה שהורגלנו בתל אביב

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ
אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

שכונת נווה חן משנה את פניה

השכונה הוותיקה שנבנתה בשנות ה-50 הכוללת את שדרות הטייסים, משלבת צמחייה ירוקה, בריכות מים, כורסאות גן ופינות ישיבה. מדובר באזור שקט עם צביון של משפחות ותיקות.

שכונת נווה חן מאופיינת בבנייה נמוכה יחסית, עם מרחק רב בין בניין לבניין ועם המון מדשאות ועצים מסביב. המרחק העצום בין הבניינים בשכונה הופכת את סביבתו למזמינה ומעוררת השראה. כיום, כל ציר הטייסים מיועד להתחדשות עירונית, והסביבה כולה משנה את פניה. מתווה ההתחדשות שאושר מציע מגוון רחב של אפשרויות מגורים, מתוך רצון לשמור על צביון השכונה ועל המרחבים הירוקים שבין הבניינים.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה מחדשים את ישראל. יח"צ,
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה מחדשים את ישראל/יח"צ

"מאמינים מאוד בפוטנציאל העצום של אזור זה"

'אאורה הטייסים תל אביב" היא דוגמא נהדרת בעיניי למהות של התחדשות עירונית - בניין חדש עם חווית מגורים ייחודית, במיקום מרכזי עם סביבה ירוקה אשר ישפיע על הצמיחה של כל השכונה", ציין יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת "אאורה מחדשים את ישראל". "אנחנו מאמינים מאוד בפוטנציאל העצום של אזור זה בתל אביב ובטוחים שהאיזור כולו יתפתח במהירות, ולכן בבניין 'אאורה הטייסים תל אביב' תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים ממה שמקובל בתל אביב. 'אאורה הטייסים תל אביב' מציג הזדמנות נהדרת למשפחות ולזוגות צעירים לחזור ולגור בעיר שהם כל כך אוהבים, וגם למשקיעים שמבינים את הפוטנציאל הגבוה של השכונה התל אביבית המתפתחת, שצפויה להיות אחת השכונות המבוקשות בתל אביב להשקעה. כולם יכולים ליהנות ממיקום מנצח, רמת ביצוע גבוהה, קירבה לכל מקום בתל אביב, מרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים ואיכות מגורים בלתי מתפשרת. כמו בכל פרויקט, גם את 'אאורה הטייסים תל אביב' אני מוביל באופן אישי, יחד עם צוות מנהלים מקצועי ומנוסה שמקפיד על כל פרט ופרט. אני מזמין אתכם להצטרף להצלחה".

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

באזור: פארקים, גנים ובתי ספר

ציר הטייסים - בין הספארי והפארק הלאומי ברמת גן לבין פארק אדית וולפסון הענק במפגש עם דרך השלום בתל אביב - הוא רחוב רחב המעניק גישה נוחה לכביש 4 במזרח ולמחלף קיבוץ גלויות במערב. המרחבים הירוקים של הפארק הלאומי הענק הם במרחק 2 ק"מ בלבד, וגם פארק מנחם בגין נמצא במרחק הליכה, ריצה קלה או רכיבה נוחה. נראה שהאזור כולו מתאים את עצמו במהירות לקצב החיים העכשווי שמעודד הליכה, ריצה, רכיבה ושימוש באמצעי תחבורה אלטרנטיביים, כדי לאפשר איכות חיים מתקדמת ובריאה יותר.

ברדיוס הקרוב לבית ישנם גינות, גנים, בתי ספר, מרכזי ספורט, מרכזים קהילתיים, חנויות ומתחמי קניות, בתי קפה ומסעדות ואפילו מוזיאונים. אאורה הטייסים קרוב גם לתוואי המתוכנן של הקו הסגול של הרכבת הקלה, אשר יוביל בעתיד מערבה לכיוון דרום ומרכז תל אביב. האזור אף מציע מגוון פעילויות ואפשרויות לתושבים, כגון גלריות תרבות ואמנות, פעילויות לילדים ומשפחות, בתי קפה, מסעדות, חנויות ומגוון מתקני ספורט.

בסביבה הקרובה נמצאים מספר מוסדות חינוכיים - ובהם גני ילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים - המציעים חוויות לימוד מקצועיות, מעניינות ומגוונות אשר מקנים לתלמידים יסודות חזקים להמשך דרכם האקדמית והמקצועית. בשכונה מספר בתי ספר יסודיים, אשר המוכר שבהם הוא בית הספר תל-חי. מצפון לשכונה נמצא מתחם 'אורות', ובו בית הספר עירוני ט' ומכללת אורט סינגלובסקי. בסמיכות קיים תכנון עקרוני להקמת מתחם המכללות ובו מכללה להנדסה. בנוסף לחינוך הפורמלי, גם הקהילה המקומית בנווה חן וכפר שלם מציעה לתלמידים ולתושבים חוויות חינוכיות נוספות, כגון פעילויות תרבותיות ואמנותיות, קורסים וסדנאות, ופעילויות חברתיות וסביבתיות.

אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ
אאורה הטייסים, תל אביב. יח"צ,
אאורה הטייסים, תל אביב/יח"צ

חברת "אאורה מחדשים את ישראל" עומדת בחזית ההתחדשות העירונית בישראל

כבר למעלה מ-7 שנים ברציפות שחברת "אאורה מחדשים את ישראל" עומדת בחזית ההתחדשות העירונית בישראל, ומובילה את התחום בכלל המדדים הנחשבים: מקום ראשון במדד ההתחדשות העירונית בשיתוף אתר מדלן, מקום ראשון בדירוג סיטי סקוור של קבוצת הארץ, ומקום ראשון בתחום הפינוי בינוי של מדד דן אנד ברדסטריט היוקרתי.

בשיתוף אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully