וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית פאלם ביץ' של טראמפ מוצע להשכרה ב-195,000$ לחודש

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 14:13

הבית משתרע על כ-950 מ"ר בנוי וכולל 8 חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה, בריכת שחייה פונה לים, רצפות שיש וקירות זכוכית. השוכר ייהנה עוד מגישה למועדון החוף Mar-a-Lago

בית טראמפ, פאלם ביץ, פלורידה. אתר zillow, אתר רשמי
195,000 דולר לחודש/אתר רשמי, אתר zillow

בית משפחת טראמפ מול האוקיינוס בפאלם ביץ', פלורידה, מוכן לדייר חדש ואתמול יצא לשוק להשכרה ומוצע תמורת 195,000 דולר לחודש.

הבית שנבנה ב-1956 מכונה בפשטות בית החוף (Beach House), היה חלק מתיק הנכסים המשפחתי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וסמוך לאחוזת המשפחה מאר א-לאגו המשתרעת על שטח של 5.8 דונם וכוללת 128 חדרים.

הבית עצמו משתרע על כ-950 מ"ר בנוי וכולל 8 חדרי שינה, 8 חדרי רחצה מלאים, עוד 3 חדרי רחצה חצאיים ובריכת שחייה הפונה לים. כמו-כן כולל הבית רצפות שיש, קירות זכוכית, חדר אוכל רשמי, מערכת חימום וקירור ומעל 60 מטרים הפונים ישירות לאוקיינוס. בנוסף, הבית מוצע להשכרה עם ריהוט מלא, כולל "מכשירי מטבח יוקרתיים שנראים כמו יצירות אמנות".

שירותים נוספים בבית כוללים ספרייה, סוויטת חדר שינה ראשי עם פינת ישיבה, מרפסת פרטית, מוסך וחדר ישיבה לצד הבריכה.

במודעת שפורסמה באתר zillow, צויין כי המגורים ב'בית החוף', מגיעים עם גישה למועדון החוף האקסקלוסיבי Mar-a-Lago, מועדון שהינו סגור לחברים וכולל חדרי אירוח, ספא, ומתקנים נוספים בסגנון בתי מלון.

בית טראמפ, פאלם ביץ', פלורידה. אתר zillow, אתר רשמי
"בית החוף"/אתר רשמי, אתר zillow

הבית בפאלם ביץ' היה בין השנים 2004-2018 בבעלותה של מאריאל טראמפ בארי, שופטת פדרלי בדימוס ואחותו של טראמפ. לאחר מכן היא מכרה את הבית תמורת 18.5 מיליון דולר לחברה באחריות מוגבלת בניהולו של אחיינה, אריק טראמפ. באותו זמן התבטא טראמפ האחיין כשאמר ל-Mansion Global כי, "זה כבוד גדול לרכוש את אחת האחוזות הטובות ביותר בפאלם ביץ'".

מי שאחראית על השכרת הנכס היא הסוכנת מרגיט ברנדט מ-Premier Estate Properties, השלוחה הבלעדית של כריסטי'ס באי פאלם ביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully