וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת במלונאות: עזריאלי רוכשת את מלון הסלע האדום באילת

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 12:21

העסקה נחתמה בין ענקית הנדל"ן המניב למשפחות רינגלר וציגלר תמורת 130 מיליון שקל. החברה מתעתדת להקים במקום מלון חדש של עד 300 חדרים בהיקף השקעה של כ-600 מיליון שקל

הסלע האדום אילת. יח"צ,
מתחם המלונאות. אילת/יח"צ

קבוצת עזריאלי מודיעה על סיכום עקרונות לרכישת מלון הסלע האדום באילת תמורת 130 מיליון שקלים.
בית המלון הוקם על-ידי היזם אלי פפושדו והוא משתרע על שטח של דונם בקרבת חוף הים.

עזריאלי תממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים והיא מתכוונת להרוס את המבנה כליל ולהקים במקום מלון חדש שיכלול בין 200-300 חדרים בהשקעה של 500־600 מיליון שקלים. עד להקמת המלון החדש תמשיך החברה את הפעילות במקום ללא שינוי.

מלון הסלע האדום באילת הוקם בסוף שנות ה-60' של המאה הקודמת, על קו המים באילת, סמוך לטיילת ולקניון מול הים, אותו רכשה עזריאלי בשנה שעברה תמורת 1.3 מיליארד שקל. מיקום המלון מהווה יתרון שכן נכון להיום רשויות התכנון אוסרים על בנייה בקרבת החוף. במהלך השנים חדל המלון לשמש לצרכי מלונאות ובשנתיים האחרונות הוא משמש עבור מגורי העובדים של רשת קלאב הוטל ששוכרת את המקום.

גיוון פורטופוליו הקבוצה

הרחבת פעילות קבוצת עזריאלי, שבשליטת היו"ר דנה עזריאלי, לתחום המלונאות מגוונת את פורטופליו הקבוצה - החלטה שהתקבלה במהלך 2019. העסקה הראשונה נעשתה בתקופת הקורונה, ב-2020, אז רכשה הקבוצה את מלון הר ציון בירושלים מידיו של איש העסקים שלמה אליהו, בעל השליטה במגדל ביטוח תמורת 275 מיליון שקל. כיום המלון עובר הרחבה ושיפוץ מאסיבי בהשקעה של כ-630 מיליון שקל, והוא צפוי להיפתח עד 2025.

חיזוק נוסף בתחום המלונאות עשתה הקבוצה במסגרת פרויקט עירוב שימושים סמוך לקניון במודיעין. המלון שיוקם יכלול 84 חדרים, בשילוב שטחי מסחר ומשרדים. מלון נוסף, בשלב הייזום, צפוי להיבנות במגדל הספירלה במרכז עזריאלי בתל אביב שיכלול 250 חדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully