וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה הסכמה מלאה: מצלאווי תקים פרויקט פינוי-בינוי ברמת גן

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 17:29

הפרויקט יוצא לפועל במתחם הרא"ה-לוחמי סיני ברמת גן וכולל בנייה של 78 דירות בשני בניינים בני 13 ו-8 קומות, שייבנו במקום שלושה בניינים בני 3 קומות הכוללים 28 דירות שייהרסו ויפונו

פרויקט פינוי בינוי, רמת גן. חברת מצלאווי. מגדלור מדיה,
מתחם הרא"ה-לוחמי סיני, ר"ג/מגדלור מדיה

חברת מצלאוי תקים פרויקט פינוי בינוי במתחם הרא"ה-לוחמי סיני ברמת גן. הפרויקט כולל בנייה של 78 דירות חדשות בשני בניינים בני 13 ו-8 קומות, שייבנו במקום שלושה בניינים בני 3 קומות הכוללים יחדיו 28 יח"ד שייהרסו ויפונו. בקומת הקרקע קיימת חזית מסחרית אשר תיהרס ותבנה מחדש.

המתחם משתרע על שטח של 1.5 דונם בין הרחובות לוחמי סיני 23-הרא"ה 128+130. התוכנית כוללת בנייה של מבנה מגורים עם 78 דירות, כאמור, בתמהיל דירות של 3-5 חדרים, לרבות פנטהאוזים ודירות גן. בפרויקט מתוכנן גם שטח ציבורי פתוח לרווחת התושבים בפינת רח' הרא"ה ולוחמי סיני ו-80 חניות תת קרקעיות.

הפרויקט ממוקם במרחק של 250 מטר מתחנת מערכות הסעת המונים - הרכבת הקלה והמטרו. על התכנון אחראי משרד אדריכלות- CPSL המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית באזור.

הושגה הסכמת כל הדיירים במתחם

חברת מצלאווי היא חלוצת הפרויקטים מסוג של התחדשות עירונית ופינוי בינוי בישראל. בפרויקט הנוכחי, השיגה החברה את הסכמתם של כל דיירי המתחם.

לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבניין, "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם שנתנו בנו את אמונם. אנו פועלים מול מנהלת ההתחדשות העירונית של עיריית רמת גן לקידום התכנון, לרבות הגשת 'תוכנית צל' לשאר המתחם הצמוד לפרויקט".

מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה ב-1977. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית בעיקר מסוג פינוי בינוי. החברה היא חלוצת הפינוי בינוי בארץ עם הפרויקט הראשון שנבנה בישראל - בקריית אונו. מאז הקמתה מצלאוי בנתה אלפי יחידות דיור.

החברה מקדמת כיום 17 פרויקטים בשלבים שונים בבת ים, קריית אונו, יהוד מונוסון, הרצליה, רמת השרון, תל אביב והוד השרון, בהיקף כולל של כ-4,000 יח"ד. החברה השלימה בהצלחה פרויקטים של פינוי בינוי בערים קריית אונו, כפר סבא ויהוד והיא נמצאת בשלבי בנייה של פרויקטים נוספים בקריית אונו ובת ים. משנת 2007 החברה הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully