וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר עצירת עסקאות? 30 דירות נמכרו בכשלושה חודשים

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 11:01

קבוצת שפונדר פדלון סיימה לאחרונה את שלב הפריסייל בפרויקט "הגלריה" באבן יהודה במסגרתו נמכרו 30 דירות בהיקף של כ-124 מיליון שקל. סכום המכירות משקף מחיר ממוצע של כ-25,000 שקל למ"ר

פרויקט הגרליה, שפונדר פדלון. יח"צ,
פרויקט הגלריה. 30 דירות ב-3 חודשים/יח"צ

מי אמר עצירת עסקאות?
קבוצת שפונדר פדלון סיימה לאחרונה את שלב הפריסייל בפרויקט "הגלריה" של היזם הוותיק יהושוע שפונדר, אותו היא משווקת באבן יהודה. במסגרת הפרויקט נמכרו 30 יחידות למגורים בתקופה של שלושה חודשים וחצי, היקף מכירות של כ-124 מיליון שקל, סכום המייצג מחיר ממוצע של כ-25,000 שקל למ"ר.

פרויקט "הגלריה" תוכנן על-ידי משרד האדריכלים 'בוטגה רוזה', בניצוחו של האדריכל אבי עובד והוא כולל קומפלקס חדש למגורים עם 100 יחידות דיור. הפרויקט מוקם בשכונה הצפונית החדשה של אבן יהודה לצד פיתוח סביבתי הכולל פארקים, מרכזי קניות, תעסוקה ומסחר וצירי תנועה ראשיים.

בין היחידות שנמכרו הן דירות 3-4 חדרים בין 85-112 מ"ר עם מרפסות בשטח של 12-23 מ"ר; דירות פנטהאוז בנות 5-6 חדרים בשטחים בין 130-160 מ"ר ומרפסות בין 70-180 מ"ר וכן דופלקסים גן או של גג, חלקם גם בתוספת מרתפים, עם אפשרות לבריכה בגינה או במרפסת הגג.

"יש ביקוש לנכסים"

הפרויקט יצא לשיווק במסגרת הפריסייל בדצמבר 2022 וממתין כרגע לקבלת היתר ועלייה לקרקע הצפוי בחודשיים הקרובים. מדובר בעסקת קומבינציה לפיה מתוך 100 היחידות למגורים שיבנו משווקת החברה 57 יחידות, ומתוכן נמכרו, כאמור, 30. בעלי הקרקע יקבלו 43 יחידות למגורים. כעת נותרו רק 27 יחידות לרכישה, ביניהן דירות 3-5 חדרים בתמהיל מגוון.

לדברי ארז שפונדר מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון, "ההצלחה במכירות מוכיחה שלמרות מצב השוק יש ביקוש לנכסים שמהווים הגדרה לאיכות חיים גבוהה, קרי נגישות לצירי תחבורה ראשיים וקרבה לשירותי מסחר ופנאי לצד מגורים בישוב על צביון כפרי. החברה, שמקום מושבה באזור השרון ממשיכה לקדם פרויקטים נוספים באזור למגורים ופרויקטים מניבים, ביניהם פרויקט בעירוב שימושים בשכונת שרונה המבוקשת בכפר יונה".

  • עוד באותו נושא:
  • אבן יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully