וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנהלת דיסקונט לתדהר: אורי לוין ימונה למנכ"ל תדהר

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 13:30

לוין צפוי להחליף את המנכ"ל הנוכחי של תדהר אודי שרביט. מינויו יכנס לתוקף בחודשים הקרובים לאחר בחירת מחליף בקבוצת דיסקונט

אורי לוין. יחצ,
לוין. יכפיל את הכנסות תדהר?/יחצ

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, מצטרף לקבוצת תדהר וימונה למנכ"ל הקבוצה. דירקטוריון תדהר הודיע הבוקר למנהלי ועובדי החברה על המינוי אשר ייכנס לתוקף בחודשים הקרובים, לאחר בחירת מחליף ללוין בקבוצת דיסקונט.

לוין החל את דרכו בקבוצת דיסקונט לפני כתשע שנים, ומונה למנכ"ל דיסקונט לפני כשלוש שנים. קודם לכן כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בקבוצה ובהם, מנהל הכספים של הבנק, ראש חטיבת תכנון ואסטרטגיה ומנכ"ל דיסקונט ניו יורק. במהלך כהונתו יזם תוכנית לפרישה של כ-700 עובדים מהבנק והביא להכפלת הרווח הנקי של הבנק בין 2019 ל-2022 מ-1.7 מיליארד שקל ל-3.5 מיליארד שקל.

יו"ר תדהר, גיל גבע, מסר כי: "אנו גאים ונרגשים להודיע על מינויו של אורי לוין למנכ"ל הקבוצה. אורי הוא מנהל מצוין עם יכולות מנהיגות יוצאות דופן וניסיון ניהולי ועסקי מוכח. תדהר צומחת בהתמדה, היא עתידה להכפיל את הכנסותיה בשנים הקרובות וזאת בעולם משתנה ובתעשייה משתנה. אנחנו משוכנעים שאורי ידע להצעיד את תדהר אל הרמה הבאה ואנו רואים בהצטרפותו אבן דרך משמעותית במסע שלנו לבנייתה של תדהר. זוהי בשורה נהדרת לאנשי תדהר, ללקוחותיה ולכל בעלי העניין בה. אורי מצטרף לפסיפס אנושי ייחודי עם צוות ניהולי מצוין וביחד- השמיים הם הגבול".

לוין יחליף בתפקידו את אודי שרביט שהחל את דרכו בקבוצה לפני כ-20 שנה ומונה למנכ"ל ב-2015. שרביט יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים אך ימשיך ללוות את הקבוצה בהשקעות בתחום הטכנולוגיה והנדל"ן בחו"ל.

קבוצת תדהר היא פרטית אשר נוסדה ב-1993 ואחת מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל העוסקת בייזום, תכנון, בנייה של שכונות מגורים בהיקף של כ-3,000 יח"ד, לצד מבני משרדים ומתחמים לתעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר בהיקף של כ-350,000 מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully