וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פתאל משקיעה מאות מיליוני שקלים בשיפוץ המלונות בטבריה

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 16:39

שמים את טבריה על המפה: מדובר בשיפוץ ארבעת מלונות הרשת בטבריה ובכנרת, ובהם מלון U בוטיק כנרת שעל שפת הכנרת, מלון לאונרדו פלאזה טבריה הוותיק, מלון לאונרדו קלאב טבריה-הכל כלול

מלון לאונרדו פלאזה טבריה, פתאל. מיכאל אזולאי,
לאונרדו פלאזה טבריה. השקעה של 100 מיליון שקל/מיכאל אזולאי

רשת מלונות פתאל שמה את העיר טבריה על מפת התיירות ומשקיעה מאות מיליוני שקלים בשיפוץ ארבעת מלונות הרשת בטבריה ובכנרת, ובהם מלון U בוטיק כנרת שעל שפת הכנרת, מלון לאונרדו פלאזה טבריה הוותיק, מלון לאונרדו קלאב טבריה-הכל כלול עם פארק מים המותאם למשפחות ומלון לאונרדו טבריה, הממוקם במיקום קלאסי בין העיר לטבע ומתאים לטיולים קצרים בגליל העליון והתחתון.

מלון לאונרדו פלאזה טבריה - הוא המלון הוותיק והאלגנטי של הרשת והוא ממוקם במרכז העיר בצמוד לטיילת. המלון עובר בימים אלה מתיחת פנים משמעותית בעלות המוערכת של כ-100 מיליון שקל.

במסגרת השיפוץ, "מהמסד ועד הטפחות", ב-262 חדרי המלון, יתווספו קטגוריות חדשות ויוקרתיות כגון חדרים עם בריכות פרטיות וחדרים עם ג'קוזי זוגי, בנוסף לסוויטות שיש במלון. עוד יכלול השיפוץ תכנון ועיצוב מחדש של כניסת המלון, הלובי הבידורי דרך חדר האוכל והמזנונים, הספא ומתחמים ציבוריים נוספים.

התוכנית חלה על שני אגפי מלון לאונרדו טבריה: האגף המזרחי והאגף המערבי. האגף המערבי של מלון לאונרדו טבריה מהווה את חלקו הוותיק של המלון כך שהתוכנית מאפשרת תוספת של כ-2,000 מ"ר ל-93 חדרי מלון, ועוד 2,000 שטחי שירות. האגף המזרחי כולל תוספת של כ-9,100 מ"ר בנוי עם 115 חדרי מלון חדשים ו-2,000 שטחי שירות.

התוכנית משנה את גבולות המגרש כך שחלקו המזרחי של הבניין הקיים ממוקם על שטח המיועד לדרך, שהייתה כביש ארצי וכיום הינה כביש מקומי, ולכן ניתקן להקטינה. בנוסף, התוכנית מציעה שינוי בקווי בניין והגדלת שטחי הבניה המותרים בין היתר לצורך הגדלת המסעדה, הקמת מרכז כנסים ושטחים ציבוריים מלונאיים נוספים ללא תוספת חדרי מלון.

השיפוץ המשמעותי יכלול עוד בריכת זרמים ענקית חדשה שתהיה מחוממת, מקורה ונגישה בכל ימות השנה. שלב א' של השיפוץ כולל חידוש 80 חדרים הסתיים זה עתה ושלב ב' של השיפוץ עתיד להתחיל בנובמבר השנה ועתיד להסתיים בשנה הבאה, אפריל 2024.

מלון עין גב בטבריה, פתאל. פייגין אדריכלים,
ריזורט עין גב. השקעה של 150 מיליון שקל/פייגין אדריכלים

ריזורט 'עין גב' הוא ריזורט יוקרתי שיוקם על שפת הכנרת בשיתוף רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב בשטח של 26 דונם בחלקו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב, בהשקעה של 150 מיליון שקל.

מדובר בריזורט ייחודי בעל קונספט אקסלוסיבי וסטנדרט מלונאי בינלאומי גבוה ביותר המיועד לישראלים ולתיירים. הריזורט צפוי להיפתח במהלך שנת 2025 ויכלול כ-120 חדרים מפוארים ומעוצבים, ברמת אבזור ושירות גבוהה ביותר, מחציתם עם בריכות פרטיות, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA יוקרתי, בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים מרווחים.

על תכנון הפרויקט הופקד משרד פייגין אדריכלים והוא יעוצב בסגנון מודרני, תוך שילוב של חומרי בנייה מקומיים טבעיים כגון: אבן בזלת, עץ וטיח, חיבור לטבע, ארכיאולוגיה והיסטוריה של אזור הכנרת.

מלון נוסף של רשת פתאל שעובר גם הוא שיפוץ הוא מלון U בוטיק כנרת הממוקם למרגלות אגם הכנרת. למלון יתווספו 60 סוויטות, כמה מהן עם בריכות פרטיות לצד אולם אירועים מפואר. צפי פתיחת האגף החדש 2026.

רשת פתאל היא רשת המלונות הגדולה בישראל מנוהלת על-ידי אביה מגן ומונה כ-61 מלונות (כולל פרויקטים בהקמה) הפרוסים בכל ישראל וכן ליין מלונות בוטיק MINDS7 , שמונה ארבעה בתי מלון פעילים וארבעה נוספים בהקמה שמנוהלים על-ידי אורן פסקל ובן ברוורמן.

רשת המלונות הבינלאומית מונה כ-260 בתי מלון בארץ ובעולם (כולל פרויקטים בהקמה) תחת המותגים LEONARDO ,U Hotels ,HERODS ,NYX ,Fattal Limited Edition רוטשילד 22, ו-7MINDS.

פעילות הרשת באירופה כוללת 192 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) בגרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה ואוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully