וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Zynga שכרה שני מבנים ברחוב הרצל ב-20 מיליון שקל ל-5 שנים

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 13:24

חברת ההייטק mavens היא זרוע הישראלית של ענקית המשחקים Zynga. שני המבנים הושכרו מ'סוטרה נכסים' וכוללים מבנה בן 3 קומות, מרתף וגג, שמשקיף על שכונת פלורנטין ווילה שהוסבה למטבח. "המטרה היא לייצר מרחב עבודה שאין שני לו"

מייבנס, הייטק. מייבנס,
mavens. "מקום עבודה שאין שני לו"/מייבנס

חברת ההייטק mavens, הזרוע הישראלית של ענקית המשחקים Zynga, שכרה שני מבנים ברחוב הרצל בתל אביב בהיקף של 20 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים.

שני המבנים, הסמוכים לדרך סלמה, הושכרו מ'סוטרה נכסים' וכוללים מבנה ראשי בן שלוש קומות, מרתף וגג, שמשקיף על שכונת פלורנטין הסמוכה ומבנה משני שהינו וילה ישנה שהוסבה למטבח מבשל עם יציאה לגינה פנימית ובה באר מים עתיקה. בסך הכל מדובר במבנה המשתרע על 1,400 מ"ר בנוי.

העסקה נחתמה לתקופה של חמש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. מייבנס צפויה לעבור למבנה המחודש בחודשים הקרובים והעסקה מתגבשת במסגרת תהליך התרחבות בחברה וקליטה של עשרות עובדים חדשים.

מייבנס מעתיקה מגוגל?

חברת מייבנס, לשעבר סטורמייבן, הוקמה ב-2015 ע"י גד מאור, המשמש כיום מנכ"ל והחלה את דרכה בפיתוח טכנולוגיות לניתוח נתונים עסקיים עבור חברות ענק בתחום האפליקציות והמשחקים. החברה ביססה את שמה כמובילה בתחום האופטימיזציה של חנויות האפליקציות של אפל וגוגל ועבדה עם חלק ממפתחי המשחקים הגדולים בעולם, כמו זינגה, קינג ו-EA ועם חברות בהן טיקטוק, פייסבוק, טוויטר ועוד על פיתוח האפליקציות שלהן.

בספטמבר 2022 נרכשה החברה ע"י זינגה (Zynga), מתוך כוונה להרחיב משמעותית את פעילות זינגה בארץ ולבסס את שליטתה בתחומי הפיתוח, הצמיחה והשיווק של משחקיה. מייבנס מעסיקה כיום 60 עובדים ותקלוט בתקופה הקרובה עשרות מנהלי מוצר, אנליסטים, מפתחי פולסטאק ו-DevOps, מהנדסי ומומחי דאטה סיינס, אנשי שיווק וראשי צוותים.

המיקום שנבחר כעת הוא במרחק הליכה, רכיבה באופניים או בקורקינט ממרכז תל אביב וכן מתחנת ההגנה של רכבת ישראל ותחנות הרכבת הקלה. בכוונת מייבנס להפוך את המבנה לקמפוס של החברה אשר יכלול אודיטוריום למפגשים רחבי היקף.

אדם רכיב, מייסד-משותף ונשיא מייבנס, סיפר על הבחירה להישאר בדרום תל אביב: "במשך כל השנים פעלנו בדרום העיר ונהנינו ממה שיש לאזור הזה להציע. החיים קצרים וחלק ניכר מהזמן שלנו אנו מבלים במקום העבודה ולכן רצוי לייצר את המקום הכי טוב שרק ניתן ואפילו ליהנות מכל דקה. במישור החברתי לא התפשרנו מעולם ותמיד חיפשנו אנשים אותנטיים שמחפשים להיות יוצאי דופן, וגם במישור הפיזי - אנחנו רוצים לייצר עבורם מרחב שאין שני לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully