וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון פשע סחט באיומים קבלנים שזכו במכרז

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 1:24

החשודים כוללים ראש ארגון פשע, מהנדס ו"קבלן בית", שסחטו באיומים קבלנים שזכו במכרזים מטעם אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון לביצוע עבודות עפר,כדי שאלו יוותרו על זכייתם ויעבירו את ביצוע עבודות העפר לידיו של "קבלן בית" מטעמם

שריפת מכוניות בחניון ורד הגליל, 12 ביולי 2021. אלי אשכנזי
מחיר הפרוטקשן/אלי אשכנזי

שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433, עצרו הבוקר ראש ארגון פשיעה מהצפון, מהנדס וקבלן החשודים בסחיטה באיומים של קבלנים אחרים, לוותר על מכרזים בהם זכו מטעם אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון לביצוע עבודות עפר בבית ספר לשוחרים בכרמיאל בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

מההודעה עולה כי החשודים, ראש ארגון פשיעה, מהנדס וקבלן, כאמור, סחטו באיומים קבלנים שזכו במכרז, כדי שאלו יוותרו על זכייתם ויעבירו את ביצוע עבודות העפר לידיו של "קבלן בית" המעורב עם ארגון הפשיעה. בשל האיומים המתוארים, הודיעו הקבלנים הזוכים כי הם מוותרים על זכייתם במכרז. נכון להיום, בחלוף שנתיים מאז פרסום המכרז, טרם החלו העבודות במקום.

בהמשך, אחד הקבלנים הזוכים במכרז התלונן על איומים נוספים שקיבל מהחשודים וזאת לאחר שזכה פעם נוספת במכרז משהב"ט בעבודות להקמת המכשול בגבול לבנון.

היום בבוקר שוטרי היאל"כ בלהב 433 בסיוע לוחמי החטיבה הטקטית במג"ב, ימ"ר צפון ויחידות מיוחדות נוספות עצרו את החשודים, ראש ארגון הפשע בן 52 מראמה, "קבלן הבית" של ארגון הפשע בן 34 מירכא והמהנדס בן 58 מנהריה. החשודים הובאו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully