וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה נמצאת ההזדמנות העסקית הבאה בישראל בתחום הנדל"ן? בדקנו

בשיתוף עדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים

19.4.2023 / 20:38

צפו בכתבה: תלפיות של פעם, בלב ירושלים, הופכת למרכז של חדשנות ועתידנות, עם מסלול ירוק קל ואטרקטיבי עבור יזמים לקידום תב"עות והיתרים, בניצוחה של חברת עדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים ועיריית ירושלים. יצאנו לבדוק

בווידאו: המהפך של שכונת תלפיות בירושלים/עריכה: נועה לוי

איך יוצרים DNA של תרבות מגורים משולבת בסביבת עבודה אטרקטיבית, שמהווה הזדמנות עסקית יוצאת דופן עבור חברות ולמשקיעים? בקרוב מאוד תהפוך אחת השכונות הכי יפות בירושלים - תלפיות, שנמצאת בלב העיר, למרכז של חדשנות ועתידנות, עם מסלול ירוק קל ואטרקטיבי עבור יזמים לקידום תב"עות והיתרים, בניצוחה של חברת עדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים ועיריית ירושלים. יצאנו לבדוק

אזור התעשייה תלפיות הוותיק בדרום ירושלים, משתרע על שטח של כ-1,200 דונם, ממערב לשכונת המגורים תלפיות. בסיבוב קצר באזור התעשיה ניתן לראות סדנאות, בתי מלאכה, מוסכים ובניינים ותיקים ונמוכים.

כל זה עומד להשתנות מהקצה אל הקצה ולהתחדש עם שלושה קווי רכבת קלה, תחנת רכבת ישראל, המשך כביש 16 עד לתלפיות, שדרות ופארקים, בנייני משרדים עם חדשנות וסטאראפים, לצד מגורים וסצינה אמנותית ותרבותית שוקקת.

תכנית האב של תלפיות מאפשרת זכויות בינוי בהיקף של כ-2 מיליון מ"ר בעירוב שימושים, וכוללת תעסוקה, מסחר, מלאכה, מבני ציבור וכן בנייה של 8,500 יחידות דיור.

חברת עדן ועיריית ירושלים קוראות ליזמי נדל"ן, בעלי זכויות וחברות עסקיות להגיע לפגישה במינהלת תלפיות - לקבל מידע, להכיר את האפשרויות וליהנות מסיוע וליווי בקידום הפעולות בשטח.

בשיתוף עדן - החברה לפיתוח כלכלי בירושלים
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully