וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפות חדשה בנדל"ן: סמי מצלאוי בדרך להכניס את אינטרגאמא

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 7:52

חברת אינטרגאמא צפויה להעניק למצלאויי הלוואה בסך של 60 מיליון שקל למשך חצי שנה במטרה להשלים את רכישת המניות מידי שותפו לשעבר. מצלאווי ישלם על ההלוואה ריבית שנתית של 6%

סמי מצלאוי, יו"ר ובעלי חברת מצלאוי. יח"צ,
מצלאוי. מכניס שותף?/יח"צ

האם סמי מצלאוי בדרך להכניס שותף חדש בחברה?

בהודעה שהוציאה החברה עולה כי סמי מצלאווי בעל השליטה בחברת הנדל"ן בדרך להכניס את חברת אינטרגאמא כשותפה בחברה. על-פי ההסכם המתגבש בין הצדדים, אינטרגאמא תלווה למצלאוי 60 מיליון שקל, כשלב מקדים לאפשרות של כניסתה כשותפה. בתרחיש זה, ההלוואה תיחשב כתמורה בגין מניות בחברה.

ההלוואה תינתן החל מה-23 באפריל למשך שבעה חודשים. החל מתחילת יוני תישא ההלוואה ריבית שנתית של 6%, בהיקף כולל של 1.8 מיליון שקל. להבטחת ההלוואה יווצר לאינטרגאמא שעבוד קבוע מדרגה ראשונה על מרבית אחזקותיו של מצלאוי בחברה.

תחילתה של שותפות חדשה?

הסכם ההלוואה מתהווה על רקע סכסוך שנקלע סמי מצלאוי, בעל השליטה, עם שותפו, אליהו קנפלר בינואר השנה. אז החליטו השניים לסיים את השותפות ביניהם. קנפלר הצטרף לחברת מצלאוי ב-2016, אז נקלעה החברה לקשיים והוא הזרים לה כסף.

כיום מחזיקים בני הזוג מצלאוי בכ-45% מניות בחברה, קמפלר מחזיק בכ-32% מהמניות ושותף נוסף הוא מוטי בן ארי שמחזיק בכ-4% מהמניות.

חברת מצלאוי עוסקת בייזום והקמת פרויקטים של בנייה למגורים, נדל"ן מניב וביצוע עבודות בנייה למגורים. הכנסות החברה הסתכמו ב-2022 ב-154 מיליון שקל ורווחי החברה התייצבו ב-2022 על 13.5 מיליון שקל. מניית מצלאוי נסחרת במחיר של 11.36 שקל למניה ושווי שוק של 251 מיליון שקל. המניה איבדה 30% משוויה במהלך 12 החודשים האחרונים.

חברת אינטרגאמא שבשליטת תנחום אורן נסחרת כיום לפי שווי של 144 מיליון שקל. היא פועלת בתחום הנדל"ן המניב ומחזיקה בשני נכסים בהרצליה ובנתניה בשטח של 26 אלף מ"ר משרדים ומחסנים בשווי של 278 מיליון שקל. הרווח השנתי של החברה הגיע ל-32 מיליון שקל. מניית אינטרגאמא נסחרת במחיר של 70.5 שקל למניה ושווי שוק של 143 מיליון שקל, כאשר המניה שמרה על יציבות ב- 12 החודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully