וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוני הדירות יוצאים מעבדות לחירות

מארק זאבי

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 12:57

לא נשארים מאחור: הדרך למכור היום דירה עוברת דרך כלים דיגיטליים. מערכות שיווק טכנולוגיות מתקדמות הכניסו לענף שהיה עד כה מסורתי כלים בשילוב בינה מלאכותית המשפרות את יעילות הפרסום. אז איך זה הולך להיראות?

איך יוצאים לחירות בתהליך רכישת הדירה ב- 2023?

משהו גדול קרה בעולם, אנחנו יכולים לשבת בכל מקום שאנחנו רוצים ולקנות מה שבא לנו ומתי שבא לנו. המציאות הזו מגיעה עכשיו גם לענף הנדל''ן ומשנה את כללי המשחק, ובגדול. הרגלי הצריכה שהורגלנו אליהם בעולמות ה- Ecommerce פתחו את הדלת למכירת והשכרת דירות בארץ ובכל מקום בעולם.

בתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים, התחרות בקרב חברות הנדל''ן והיזמים על תשומת הלב של הרוכש הפוטנציאלי היא גדולה. חשוב להשתמש בכלי שיווק מתקדמים בכדי לצמוח ולהשיג יתרון על המתחרים ולהיות צעד אחד לפני כולם.

שאלתי את צ'אט ג'יפיטי 4 כדאי לשווק דירות בשנת 2023 ולדעתו "הטכנולוגיה היא אחד הכלים המוצלחים והנפוצים ביותר כיום. למשל, סיור וירטואלי המציג ויזואליזציה שלמה ומתקדמת של הנכס החדש וסביבתו בצורה מדויקת ומוחשית יותר מאי פעם".

צ'אט GPT הוא כמובן AI (בינה מלאכותית) שלומד כל הזמן מתוך האינטרנט את חוכמת ההמונים.
ובכן, זה נכון מאוד!

מערכות שיווק טכנולוגיות מתקדמות הכניסו לענף שהיה עד כה מנומנם ומונוטוני כלים בשילוב בינה מלאכותית (AI) המשפרות את יעילות הפרסום ומאפשרות ללקוחות לראות כיצד תראה הדירה העתידית שלהם כאילו היא קיימת היום.

מרק זאבי. גדי דגון,
זאבי. "מבקרים" בדירה על הנייר/גדי דגון

אם עד לאחרונה "בתקופת העבדות המודרנית" היינו צריכים: לצאת מהעבודה, למצוא בייביסיטר לילדים, לעמוד בפקקים ולבזבז זמן בחיפוש אחרי חנייה ולבסוף לראות "דירה על הנייר", (ממש סיוט, לא פלא ש 50% מהפגישות מתבטלות). היום, היציאה לחירות גרסת המהפכה השיווקית חוסכת ללקוח את הסבל הכרוך בכך ומאפשרת לו להתאהב בפרויקט ובדירה מרחוק בעזרת טכנולוגיה מוחשית יותר מאי פעם. להגיע למשרד המכירות בשלים ומוכנים להתקדם לעסקה.

אז איך זה שבכל תחומי החיים קפצנו דור והטכנולוגיה עוזרת לנו להתגבר על קשיים, מקלה עלינו וחוסכת לנו זמן יקר ודווקא באירוע הרכישה הגדול והמשמעותי ביותר במהלך חיינו- רכישת הדירה, התחושה היא שנשארנו מעט מאחור כשחלק ממשרדי המכירות עדיין משווקים דירות כמו לפני 20-30 שנה.

הורדת מפלס החרדה וסימני השאלה העולים במסע רכישת הדירה היא סיבה נוספת שענף הנדל''ן יאמץ בקרוב את הטכנולוגיות החדשות. מחקרים פסיכולוגיים מגלים שמרבית האנשים מתקשים לראות בדמיונם תמונות מוחשיות (''א- פנטזיים''). כמו-כן, בשנים האחרונות מתברר שישנם הבדלים דרמטיים בין בני אדם וביכולתם להפעיל את החושים המדומיינים הללו, והם נעים בין היפר פנטזיה, כלומר יכולת לדמיין עולם חזותי עשיר ומפורט, לבין אפנטזיה, קושי לדמיין תמונות.

בסיוע הטכנולוגיה החדשה ניתן היום להקל על הקושי לדמיין ולהציג את פנים הבית והסביבה בפירוט מלא. אין לנו מה לחשוש מהקדמה והחידושים הטכנולוגיים אלא רק לאמץ אותם ולאפשר לנו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, דבר המתורגם בחיסכון של זמן וכסף.

תמשיכו לחלום ולדמיין, מי יודע, אולי ניפגש בקרוב בשכונה ירוקה בחלל עם נוף מדהים לכדור הארץ.

הכותב הוא בעלים ויו"ר חברת במבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully