וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רילוקיישן בין שתי שמורות טבע: הפרויקט המסקרן שייבנה בבירת הגולן

בשיתוף חברות בראזני ואבני דרך

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 13:16

1,560 יחידות דיור במתכונת של "תכנן ובנה" ייבנו בקצרין, בין שמורת משושים ושמורת יהודייה, כחלק מהקמת השכונה החדשה "נחלים". כמה יעלו הדירות ואיך קשורה תוכנית "מחיר מטרה"? כל הפרטים בפנים

בווידאו: שכונת נחלים בקצרין/יח"צ

בירת הגולן, קצרין, היא עיר כפרית ומתפתחת. מסביב אוויר הרים צלול כיין, הרבה ירוק בעיניים ודירות במחיר השווה לכל נפש. בקרוב תיבנה בעיר שכונה חדשה - "שכונת נחלים" - בין שמורת משושים ושמורת יהודייה, אחרי שמשרד הבינוי והשיכון בחר בקבוצת בראזני ואבני דרך לבנייתה, עם 1,560 יחידות דיור במתכונת של "תכנן ובנה" - לה יתרון עצום עבור הרוכשים: בניגוד למצב שבו אנשים מקבלים דירה בשכונה לא גמורה, ב"תכנן ובנה", כשמדובר על שכונה כמו הפרויקט בקצרין, כל השכונה נכנסת תחת התוכנית וכולה תימסר באותו זמן, כך שהדייר נכנס לשכונה גמורה שכולה חדשה.

יריית הפתיחה לשכונה תתחיל בקרוב, ממש בעוד כחודש, עם שיווק של 702 דירות חדשות במסגרת התוכנית הממשלתית "מחיר מטרה" שמציעה דיור מוזל לזוגות צעירים ולזכאים. זו הפעם הראשונה בה תיושם התוכנית בקצרין. על פי משרד השיכון, ההרשמה להגרלה תחל לאחר חג הפסח, החל מה-16.4 ותיסגר ב-7.5. כשבוע לאחר מכן תתבצע ההגרלה והזכאים יתבשרו על זכייתם.

שכונת "נחלים" בקצרין. יח"צ,
שכונת "נחלים" בקצרין/יח"צ

בזכות תוכנית "תכנן ובנה", יתקצר זמן ההמתנה לעד ארבע שנים בלבד מקבלת ההיתר שצפוי להתקבל בתוך חודשים ספורים. הדירות המוזלות לזכאים ישווקו החל מ-580 אלף שקלים לדירות 3 חדרים בגודל של כ-80 מ"ר + מרפסת בגודל 12 מ"ר; החל מ -795 אלף שקלים לדירות 4 חדרים בגודל של כ-100 מ"ר + מרפסת בגודל 12 מ"ר; ודירות 5 חדרים בגודל של כ-118 מ"ר + מרפסת בגודל 12 מ"ר יימכרו בהחל מ-919 אלף שקלים, כשלכל דירה גם חנייה.

לקצרין מערכת חינוך מהטובות בארץ עם 17 גני ילדים, שני בתי ספר יסודיים, חווה חקלאית, שני תיכונים ותיכון שלישי מחוץ ליישוב. כבר היום קצרין נהנית מהגירה חיובית של 2,700 תושבים בשמונה השנים האחרונות ועד לשנת 2025 תוכפל כמות התושבים בעיר.

בשיתוף חברות בראזני ואבני דרך
  • עוד באותו נושא:
  • קצרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully