וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט קריית שלום בת"א: מי היזם שיבנה 198 דירות?

בשיתוף עזרה ובצרון

4.4.2023 / 20:38

עיריית תל אביב באמצעות חברת עזרה ובצרון יצאה בקול קורא לבחירת יזם שיקים את הפרויקט. תוכנית הבנייה כוללת הריסה של שני מבני שיכון בני ארבע קומות, בהם 80 דירות. כיוון שהפרויקט סמוך לתוואי הרכבת הקלה, הוא לא כולל חניות, מה שיוזיל עלויות

רחוב בורמה, קריית שלום, תל אביב. הדמיה: NTRACE,
198 דירות ברח' בורמה. ללא חניות/הדמיה: NTRACE

עיריית תל אביב-יפו באמצעות חברת עזרה ובצרון, מפרסמת "קול קורא" ליזמים להוביל פרויקט התחדשות עירונית להקמת 198 דירות ברחוב בורמה בשכונת קריית השלום.

התוכנית כוללת הריסה של שני מבני שיכון בני ארבע קומות שקיימים במתחם ובהם 80 יחידות דיור, ובנייה של 198 דירות כאמור, במגדל שיתנשא ל-15 קומות ושלושה בניינים בני 8 קומות.

המתחם ממוקם בסמיכות לתוואי הרכבת הקלה, כאשר בין הבניינים לתחנת הרכבת הקלה ישנה רצועת שטח ציבורי פתוח. בשל הסמיכות לתוואי הרכבת הקלה, לא מתוכננות בפרויקט חניות.

רחוב בורמה, פינוי בינוי, קריית שלום תל אביב. עזרה וביצרון,
עזרה ובצרון: 3,000 דירות בקנה/עזרה וביצרון

בחודש אפריל 2022 אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של תל אביב-יפו את התכנית להפקדה, וכעת התוכנית נמצאת בשלב אישור למתן תוקף.

חברת "עזרה ובצרון" האמונה על קידום תכניות ההתחדשות העירונית בעיר, מקדמת בימים אלו כ-20 תכניות התחדשות שונות, הצפויות להוסיף לעיר כ-3,000 דירות חדשות.

לדברי אלי גינזברג, מנכ"ל חברת "עזרה ובצרון": "מדובר בפרויקט שישי שיוצא לדרך במודל הזה, ולשמחתנו, אנחנו רואים עניין רב גם בקרב בעלי דירות וגם בקרב יזמים. בפרויקט האחרון שיצא במודל הזה ביד אליהו, הוגשו 14 הצעות ובסופו של דבר, הדיירים בחרו ביזם שהעניק להם תמורות משמעותיות מאוד. הדבר מעיד על הוודאות והבטחון שנוצרו בשיטת העבודה הזו, הן ליזמים והן לבעלי הדירות".

לחצו כאן להשתתפות במכרז>>

בשיתוף עזרה ובצרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully