וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר נכנס לתחום ההתחדשות - יהפוך חלק מבעלי השליטה ב'בית וגג'

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 9:20

הבעת אמון בחברת בית וגג: הצעת הרכש המיוחדת של קבוצת השליטה בבעלות משפחות שחר וקז התקבלה והם ירכשו כ-36.52% ממניות החברה לפי מחיר של 750 אגורות למניה. החברה הונפקה לפני שנה לפי שווי של 430 מיליון שקל

בעלי בית חדשים בחברת בית וגג: בעלי מועדון הכדורגל מכבי חיפה, איש העסקים יעקב שחר ויורשי שותפו העסקי לשעבר ישראל קז, יהיו בין בעלי השליטה בחברת ההתחדשות העירונית בית וגג.

ביום שישי האחרון דיווחה החברה לבורסה כי הצעת הרכש המיוחדת של קבוצת השליטה בבעלות משפחות שחר וקז ועמם בעלי תפקידים בחברה, התקבלה, והם ירכשו כ-36.52% ממניות החברה לפי מחיר של 750 אגורות למניה. מאחר ששווי החברה בספרים עומד על כ-430 מיליון שקל, הרי שתמורת הרכישה ישלמו המשפחות כ-150 מיליון שקל שירכשו מידי הציבור.

קבוצת המשקיעים כוללת את משפחות שחר וקז, מנכ"ל החברה רונן עקביה וארבעה סמנכ"לים: שחר קליין, צביקה רובינשטיין, איתי הוז ורון שחר; וכן מו"לית עיתון גלובס אלונה בר-און, המשמשת כדירקטורית בחברה.

רונן עקביה. נימקו,
עקביה. הבעת אמון/נימקו

רונן עקביה, מנכ"ל חברת בית וגג, מוסר כי "מדובר בהבעת אמון משמעותית בחברה ובהנהלתה. בית וגג מגיעה לתקופה זו ללא חוב ועם יתרות מזומן משמעותיות, עם שורה של פרויקטים בביצוע ועוד רבים בתכנון ורישוי. ההשקעה מהווה הזדמנות לצמיחה ולניצול הזדמנויות שיהיו בשוק בתקופה הקרובה. אני שמח שמשפחות שחר וקז חברו אלינו, יחד נצמיח ונחזק את החברה, כפי שעשינו עד כה".

ממשפחות שחר וקז נמסר "הצטרפותנו כבעלי שליטה בבית וגג לצד חברי ההנהלה, היא הבעת אמון ביכולות החברה בתקופה מאתגרת לשוק הנדל"ן ולשווקים הפיננסיים. היקף הפרויקטים של החברה יחד עם האיתנות הפיננסית, מהווה בסיס איתן לצמיחה ולהובלה בתחום ההתחדשות העירונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully