וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקטלון עולה לירושלים - תפתח מחר את הסניף החדש בעיר

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 14:47

רשת הספורט פותחת מחר את הסניף העשירי שלה והפעם בירושלים. הסניף, ברחוב פייר קניג 36 בשכונת תלפיות יתפרש על שטח של 3544 מ"ר וכולל גם אזור משחק לילדים ושולחנות פינג פונג למשחק

דקטלון. אנטון צ'יקישב,
דקטלון, ירושלים. יפתח מחר לציבור הרחב/אנטון צ'יקישב

DECATHLON ענקית הספורט מצרפת, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ופותחת את הסניף העשירי, בארץ - בירושלים. הסניף יפתח מחר בשכונת תלפיות בפרויקט Ashtrom Comm-U מבית אשטרום נכסים.

סניף דקטלון ברחוב פייר קניג 36 בירושלים משתרע על שטח של 3,544 מ"ר מתוכם 3,403 מ"ר בנוי שטחי מכירה, כאשר שטח קומת הכניסה יהיה 141 מ"ר. החנות מונגשת לכל הקהלים עם מסדרונות רחבים, דרגנועים ומעליות.

החנות כוללת בין היתר אזור משחק לילדים ושולחנות פינג פונג. כמו כן, חלל התצוגה יהיה גדול יותר ומחלקות הטיולים והכושר יהיו במרכזו. כמו-כן לטובת הלקוחות נבנה אזור Click and Collect המאפשר הזמנה מהאתר של מוצרים שאינם נמצאים במלאי החנות ואיסופם מתוך לוקר ייעודי שיוצב בחנות.

"משתוקקים להיות חלק מהנוף הירושלמי"

יאן פאביו, מנכ"ל DECATHLON ישראל מוסר עם פתיחת הסניף מחר, "פתיחת הסניף בירושלים מהווה אבן דרך משמעותית בפעילות שלנו בישראל. אנו מאמינים בכוחו של הספורט לעורר השראה ומודים על הזכות שנפלה בחלקנו להנגיש את הספורט לכולם. כשם שהפכנו להיות חלק מכל קהילה בכל עיר שהגענו אליה, אנו משתוקקים להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה והנוף הירושלמי".

שרגאי בורגניכט, מנהל סניף DECATHLON ירושלים מסר, "הסניף החדש יביא איתו בשורה חדשה לתושבי ירושלים והסביבה וינגיש להם מוצרי ספורט וקמפינג איכותיים במחיר שווה לכל כיס ויעניק חוויית קניה שאין שניה לה, המתפרשת על פני 3,000 מ"ר".

DECATHLON היא אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. המותג, שנוסד בשנת 1976, נפרש כיום על פני כ-70 מדינות ברחבי העולם ולו למעלה מ-1,700 סניפים. מטרת העל היא להנגיש את הספורט לכולם ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורטיבית מגוונת המעודדת שמירה על אורח חיים בריא. ברוח הנגשת הספורט להמונים, DECATHLON נוקבת במחירים נגישים יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully