וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השניה: אאורה מחדשת מתחם ענק בקריית אונו

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 17:17

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שני שיוצאת החברה בעיר. פרויקט אאורה האורן כולל 5 מגדלים בני 19, 17, 9 קומות ו-305 יח"ד. עד עתה נמכרו 40% מכלל היחידות. השלמת הבנייה והאכלוס מתוכננת לקיץ 2026

אאורה יעקב אטרקצי, רחוב האורן קריית אונו. רפי דלויה,
מימין לשמאל: עו"ד יאיר רמאן - בא כוח הדיירים, יעקב אטרקצ'י- בעלים, ישראל גל - רה"ע קריית אונו, אדריכל הפרויקט, מנדי רוזנפלד/רפי דלויה

חברת אאורה קיימה אתמול אירוע הריסה בפרויקט אאורה האורן בקריית אונו. האירוע התקיים בהשתתפות בעלים ומנכ"ל אאורה מחדשים את ישראל יעקב אטרקצ'י, ישראל גל, ראש העיר קריית אונו, עו"ד יאיר רמאן- בא כח הדיירים, אדריכל מנדי רוזנפלד שתכנן את הבניינים, חיים סופר מנכ"ל עיריית קריית אונו, מהנדס צבי לוין, ראש הרשות להתחדשות עירונית רותי נורמן, הנהלת עיריית קיריית אונו והדיירים הוותיקים שבאו בהמוניהם לצפות בטקס המרגש.

שכונת 'אאורה האורן קריית אונו' יוצאת לדרך לאחר הצלחה של פרויקט ONO VALLY, שהפך להיות פרויקט הדגל של ההתחדשות העירונית בעיר, שכונה שנבנתה ואוכלסה בזמן שיא של 4 שנים. הפרויקט החדש בשכונת האורן כולל 305 יח"ד דיור ב- 5 מגדלים מפוארים שעתידים להתאכלס כבר בקיץ 2026.

בשכונה יבנו 3 מגדלים- מגדל יוקרה בן 19 קומות, 2 מגדלי יוקרה בני 17 קומות ו- 2 מבני בוטיק בני 9 קומות. הדירות בשכונה יהיו בנות 3-5 חדרים, דירות גן, דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז. שכונת 'אאורה האורן' בקריית אונו מתחילה את הבנייה עם הסכם ליווי פיננסי עם חברת הפניקס בהיקף של 805 מיליון שקל לפרויקט.

השכונה כולה תיבנה כמקשה אחת, ועתידה להתאכלס בעוד כ-3.5 שנים (קיץ 2026) כשכונה מושלמת עם רמת פיתוח גבוהה, חווית מגורים הכוללת בניינים איכותיים, גני ילדים בשכונה, מבני ציבור ושטחי מסחר מותאמים המעניקים איכות חיים אופטימאלית. בסמוך לשכונה יוקם הקו הכחול של המטרו שאמור להיות מוכן יחד עם האכלוס של השכונה בקיץ 2026.

"חווית מגורים אופטימלית"

הפרויקט ממוקם באחת השכונות המבוקשות בעיר, בסמוך לקניון, הקאנטרי, הספורטק ולמתחמי הציבור הפופולאריים בעי. בצמוד לפרויקט אאורה האורן, עתיד להיות גם תחנת המטרו התת קרקעית שתקל על התושבים בשכונה להגיע לצירי תנועה ראשיים.

אאורה האורן נמצאת במרחק קרוב מאוד לבתי הספר של קריית אונו וגני ילדים סמוכים. השכונה מוקפת בגינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה, ופארק רייספלד המוכר בעיר, נמצא במרחק הליכה, שם נערכים האירועים המרכזיים בעיר.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "קריית אונו הפכה לעיר אטרקטיבית מאוד שמושכת אליה רבים מאזורים שונים בארץ. אאורה האורן ממשיך את ההצלחה של- פרויקט ONO VALLY בשל הביקוש הגדול מצד מתעניינים רבים. הפרויקט שיוצא היום לבנייה מגלם את מהות אאורה המובילה את התחדשות העירונית בישראל, שמקפידה לשמור על אופי של השכונה תוך מתן תשומת לב למתן ערך משמעותי לדיירים הוותיקים והקמת שכונות שלמות עם איכות חיים, דירות ברמת גבוהה, מרחבים ירוקים, גישה נוחה למרכזי בילוי ולכבישים מהירים".

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו : "אנחנו מתרגשים להיות במעמד זה עם חברת אאורה והדיירים הוותיקים, בהריסת הבניינים והתחלת הבנייה בפרויקט 'אאורה האורן' שבקריית אונו. זו אחת השכונות המבוקשות בעיר, הנמצאת במרכז העניינים וקבלת הדירות החדשות יאפשרו לדיירים חווית מגורים אופטימלית בשכונה האיכותית בעיר, עם קירבה למוסדות החינוך המצוינים של העיר לצד תחנת המטרו העתידית. אנו מברכים על ההתחדשות העירונית המאפשרת להתקדם לעבר איכות חיים טובה וגבוהה יותר".

קריית אונו היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים - כביש 4 וכביש 471, הפך לאלטרנטיבה ראויה ליישובים מבוססים, הסמוכים לקריית אונו. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully