וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה כתב פורש מתפקידו כיו"ר ארגון הקבלנים במחוז ת"א והמרכז

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 11:33

כתב ציין כי הוא פורש כדי לעשות לביתו לאחר 5 שנים אינטנסיביות. לפי תקנון הארגון, מחליפו הזמני עד לבחירות שיתקיימו עוד שנה, יהיה אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א. זיתוני

יהודה כתב. יחצ,
כתב. הולך לעשות לביתו/יחצ

לאחר חמש שנים בתפקיד, הודיע יו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז יהודה כתב, כי החליט לפרוש מתפקידו.

על-פי תקנון הארגון ובאישור הנהלת הארגון, מחליפו הזמני עד לבחירות הקרובות שיתקיימו עוד שנה, בשנת 2024, יהיה אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א. זיתוני ששימש בשנתיים האחרונות כממלא מקום יו"ר הארגון.

כתב הודיע כי הוא פורש כדי לעשות לביתו ולהתמקד בעסקיו הפרטיים, אך אינו פורש לגמרי מהחיים הציבורים וימשיך בתפקידו כסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ויו"ר אגף כ"א כלכלה ומיסוי בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ וביתר תפקידיו.

"חמש שנים אינטנסיביות"

יהודה כתב נבחר לראשונה פה אחד ליו"ר הארגון בשנת 2018 ולאחר מכן נבחר בשנית בשנת 2021, לקדנציה נוספת.

במהלך כהונתו הוביל את הארגון להישגים מרשימים לטובת הקבלנים, ביניהם ריכוך מדיניות תקן החניה של עיריית ת"א, עצירת מדיניות הקצאת שטחי ציבור בפרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב, קידום משותף עם הרשות להתחדשות עירונית של מדיניות תמורות לדיירים, טיפול בבירוקרטיה מול רשם הקבלנים, פתיחת ערוץ ישיר עם חברת החשמל ותאגידי המים לזירוז הוצאת היתרי בנייה ועוד.

"אחרי חמש שנים אינטנסיביות כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים הגדול והחזק בישראל, חמש שנים שבהן הייתה לי הזכות לעשות לילות כימים כדי לקדם את הארגון, את הענף, את היזמים והקבלנים וכמובן את פיתוח ויישוב המדינה, החלטתי לקחת הפסקה מהתפקיד ולהפנות את מירב זמני ומרצי לעסקיי הפרטיים ולעשייה למען הענף ברמה הארצית. אני משאיר את המפתחות בידיהם של אנשי מקצוע מצוינים שימשיכו את פיתוח הענף על הצד הטוב ביותר. כולי תקווה שנצליח לקדם את ענף הבנייה והתשתית בישראל חרף הקשיים הרבים שאנו חווים כמעט בכל המישורים".

  • עוד באותו נושא:
  • יהודה כתב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully