וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מביע אמון: מעמיד אשראי לפרויקט מתחם התנופה בירושלים

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:30

שלב ב' של פרויקט התנופה כולל תוספת של 14 קומות משרדים בשטח כ-26,000 מ"ר. בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים והמשרדים בפרויקט והוא צפוי להסתיים במהלך 2024. בניית השלב השני צפויה להסתיים ברבעון השני של 2025

פרויקט התנופה של סופרין ואורקום. הדמיה: 3division,
פרויקט התנופה בירושלים/הדמיה: 3division

קבוצת סופרין ממשיכה בהרחבת פעילותה ומדווחת היום על התקדמות משמעותית בקידום השלב השני בפרויקט מתחם התנופה הממוקם באזור התעסוקה המתפתח של תלפיות בירושלים.

החברה מעדכנת כי חתמה, יחד עם שותפיה בפרויקט, על הסכם ליווי בנקאי עם בנק הפועלים לצורך מימון השלב השני בפרויקט, הכולל תוספת של 14 קומות משרדים בשטח כ-26,000 מ"ר. בין היתר, יעמיד הבנק מסגרות אשראי בהיקף של כ-361 מיליון שקל (שעיקרן עבור העמדת ערבויות חוק מכר לרוכשים) וכן מסגרות אשראי מקדמיות נוספות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

עוד מדווחת החברה כי עד כה הושלמה מכירה של כ-55% משטחי המשרדים הכלולים בשלב השני של הפרויקט, וזאת תוך חודשים ספורים מתחילת המכירות ובהיקף כספי של כ-200 מיליון שקלים. סך המכירות של שלב ב' בפרויקט, להערכת החברה, צפויות להסתכם בכ-365 מיליון שקל.

הסכם המימון השני שחותמת סופרין בתקופה האחרונה

פרויקט מגדל התנופה של קבוצת סופרין, קבוצת וייס ואורקום, תוכנן על-ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וכולל סה"כ כ-50,000 מ"ר למשרדים, מסחר, בילוי ופנאי, בין היתר לעובדים. בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים, כולם במסגרת שלב א' של הפרויקט.

שלב א' של הפרויקט, ששווק במלואו כאמור, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים והוא צפוי להסתיים במהלך 2024 .בניית השלב השני בפרויקט צפויה להסתיים ברבעון השני של 2025. השלב השני בפרויקט יוקם מעל שלב א', שנמצא כעת בעיצומה של הבניה וכולל 3 קומות משרדים, 2 קומות מסחר ו-4 מרתפי חניה בשטח כולל של כ-22,000 מ"ר.

הסכם המימון שנחתם כעת עם בנק הפועלים הוא ההסכם השני שמבצעת קבוצת סופרין עם גוף מימוני בולט בתקופה האחרונה. לפני מספר שבועות עדכנה סופרין כי חתמה, יחד עם שותפיה, על הסכם לקבלת הלוואה בסך כולל של כ-145 מיליון שקל למימון הקמת פרויקט אוניקס, הממוקם בקריית אונו, כאשר חלקה של סופרין בשרשור מלא בהלוואה הוא כ-36 מיליון שקל ובפרויקט כולו הוא 12.5%.

צחי סופרין בעל שליטה וסגן יור דירקטוריון קבוצת סופרין. נווה אביאני,
צחי סופרין./נווה אביאני

צחי סופרין, סגן יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בקבוצת סופרין מסר בתגובה, "החתימה על הסכם הליווי הבנקאי, בעת הנוכחית, מבטאת את האמון הגבוה של המערכת הבנקאית בחברה ועל האטרקטיביות הגבוהה של הפרויקט. כמו כן, מהווה החתימה על ההסכם אבן דרך חשובה לקראת הקמת שלב ב' בפרויקט מתחם התנופה שבאזור התעסוקה המתפתח בתלפיות, ירושלים".

אילן שוורצזורגן מנכ"ל קבוצת סופרין הוסיף: "קבוצת סופרין מקדמת היום פרויקטים במגוון רחב של תחומים בענף הנדל"ן ופועלת תוך ניהול סיכונים אחראי, בהתאם לתקופה הסוערת בה אנו נמצאים. החברה נהנית מאיתנות וגמישות פיננסית וערוכה להרחבת פעילותה באמצעות ייזום של פרויקטים נוספים באזורי הביקוש".

קבוצת סופרין נוסדה בשנת 2009, בעלי השליטה במשותף בקבוצה הינם ליאון וצחי סופרין, המחזיקים כל אחד באמצעות חברה בשליטתו, בשיעור של כ- 36% מההון. החברה מתמקדת בעיקר בשלושה תחומי פעילות: קבוצות רכישה, ייזום נדל"ן ונכסים מניבים למסחר, משרדים ולוגיסטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully