וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס ושפונדר פדלון יקימו מועדון בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 12:53

המועדון יוקם בהשקעה של כ-50 מיליון שקל, ימוקם בשכונת הפארק בעיר ומשתרע על שטח של 4,500 מ"ר. במסגרת הזכייה, יופעל המועדון ע"י הולמס פלייס למשך 25 שנה

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס. יוני רייף,
קרן שתוי. מנכ"לית הקבוצה/יוני רייף

קבוצת הולמס פלייס וקבוצת שפונדר פדלון זכו במכרז להקמת מועדון הולמס פלייס Private Family בעיר באר שבע בהשקעה של מעל 50 מיליון שקל.

המועדון החדש של קבוצת הולמס פלייס בבאר שבע ימוקם בשכונת הפארק בעיר והוא משתרע על שטח של 4500 מ"ר. במסגרת הזכייה במכרז, הולמס פלייס חתמה על הסכם להפעלת המועדון למשך 25 שנים.

המועדון החדש כולל בריכה חיצונית עם שטחים ירוקים נרחבים, בריכה מקורה ובריכת פעוטות, חדר כושר ענק, 2 אולמות סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, חדר סטודיו לפעילויות ילדים, מלתחות מפנקות, סאונה יבשה, ג'קוזי, בית-קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.

הולמס פלייס בבאר שבע - חלק מפיתוח העיר

קבוצת הולמס פלייס מפעילה 60 מועדוני כושר ברחבי הארץ תחת מספר מותגים. קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, מסרה בתגובה, "אני גאה ונרגשת להכריז על הקמה של מועדון ה-Private Family, המועדון ה-11 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה, בעיר באר שבע. אנו מתכוונים להשקיע את מירב המשאבים, על מנת להציע לתושבי באר שבע והסביבה מועדון פמלי יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות. מועדון ה- Private Family החדש של הולמס פלייס יצטרף לקבוצה שלנו שמונה 60 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים, כשבמקביל אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה המואצת ופנינו לעבר פתיחת מועדונים נוספים".

עידו פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון אשר שותפה במיזם ב-BOT ומבצעת את הפרויקט אמר: "זהו שיתוף הפעולה השני שלנו עם קבוצת הולמס פלייס ואנו שמחים על כך. בעבר ביצענו עבורם את פרויקט הקמת הולמס פלייס פמילי בכפר סבא הירוקה. כחברה יזמית ומבצעת אנחנו מקדמים מגוון שיתופי פעולה עם קבוצות במשק הישראלי לטובת קידום פרויקטים נדל"ניים במסגרתם אנחנו הופכים להיות שותפים בפרויקט ועוסקים בביצוע שלו. באר שבע היא היום מטרופולין משמעותי בישראל ואנו מאמינים בהמשך הפיתוח של העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully