וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטחונות נדל"ן לחברות טכנולוגיה: המשבר בענף ההייטק פתח לחברות מימון הנדל"ן שוק חדש

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 23:59

טופז דויטש-רם, מנהל הפיתוח העסקי בחברת האשראי החוץ בנקאי מציין כי את הצרות המימוניות של ההייטק ניתן לפתור באמצעות העמדת אשראי כנגד בטחונות נדל"ן עבור חברות הטכנולוגיה

סיליקון ואלי בנק. ShutterStock
סיליקון ואלי בנק/ShutterStock

הזעזועים בעולם ההייטק מאז קריסת בנק SVB מייצרים שוק חדש לחברות האשראי החוץ בנקאי שבודקות את האפשרות להעמדת אובליגו מול ביטחונות נדל"ן לחברות טכנולוגיה.

טופז דויטש-רם, מנהל הפיתוח העסקי בחברת האשראי "נובו מיליניום מסביר כי, "גמישות ויצירתיות זה שם המשחק, גם בשוק האשראי, ובפרט כשמסייעים לענף קריטי כמו ההייטק הישראלי".

קריסת בנק ההשקעות SVB בעמק הסיליקון היוותה אירוע משמעותי ששלח גלי הדף בתעשיית ההייטק בארה"ב ובעולם כולו. חברות רבות חששו להישאר ללא המימון הנדרש להמשך פעילותן היומיומית ולעמוד בפני שוקת שבורה תוך אפשרות שייאלצו לעכב משכורות לעובדים, או אפילו לחסל את פעילותן בעקבות קריסת הבנק, דבר שהביא לבקשות להלוואות מצד משקיעים ובעלי חברות הייטק לחברות מימון האשראי, כנגד שיעבוד נכסי החברה ובעליה.

לטופז דויטש-רם, מנהל הפיתוח העסקי בחברת האשראי החוץ בנקאי "נובו מילניום" ברור שהצרות של שוק ההייטק הן גם ההזדמנות שלו ושל עמיתיו לפלח לקוחות חדש. לדבריו, "כשהסימנים המדאיגים החלו לצוץ, התכנסנו במהירות לתוכנית עבודה שתביא לידי ביטוי את הגמישות והיצירתיות של החברה באספקת מימון שוטף לפעילות חברות ההיי-טק, מול בטוחות נדל"ן נאותות".

"עבור חלק מהחברות מהירות התזרים בסיטואציה של משבר, חשובה לא פחות מהאשראי עצמו. אנחנו יודעים לפעול במהירות של מטוס קרב בניגוד לבנקים שהפעילות שלהן בתחום הזה דומה יותר לנושאת מטוסים. אנחנו יודעים לזהות בדיוק כמו בעולם הנדל"ן את היזמים האיכותיים, שמבינים את הערך המוסף שלנו ואני מעריך שבשנה הקרובה לצד הלקוחות המסורתיים, נדע להעמיד אשראי כנגד בטחונות נדל"ן, לחברות טכנולוגיה ישראליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully