וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשפעות המחאה נגד הרפורמה: אלפי עובדים יפוטרו מענף השיפוצים

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 0:01

ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מסר כי השנה נרשמה ירידה במכירת דירות ובמקביל ירידה בקבלת עבודות בענף השיפוצים. "לא זכורה לי תקופה כזאת בענף, ועוד לפני פסח", דברי סיב

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים. ינאי דיטש,
סיב. תקופה יוצאת דופן/ינאי דיטש

התאחדות קבלני השיפוצים מסרו שאלפי עובדים יפוטרו מענף השיפוצים אחרי החגים עקב הירידה הדרסטית בקבלת עבודות בשבועות האחרונים.

חג הפסח אמור להיות חג השיפוצים אך השנה הסימפטומים של חג הפסח הינם ירידה חדה בקבלת עבודות שיפוצים. מהתאחדות קבלנים השיפוצים מסבירים כי חלק גדול מבעלי הדירות מבטל או דוחה את העבודות בגלל אי הודאות הפוליטית והעלייה הדרסטית של הריבית במשק. לאור זאת מבחינים בהתאחדות בעלייה דרסטית של אנשים פרטיים שמבצעים את העבודות לבד ללא בעלי מקצוע מקצועיים שעברו הכשרות, כדי לחסוך כסף.

ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מסר, "אם בעבר עקב ירידה במכירת דירות, אנשים היו נוהגים לשפץ, השנה אנחנו עדים לתופעה מדאיגה שגם יש ירידה במכירת דירות וגם ירידה בקבלת עבודות בענף השיפוצים. לא זכור לי תקופה כזאת בענף ועוד לפני פסח".

מהשפעות המחאה נגד הרפורמה

דווקא לפני "חג השיפוצים והניקיונות", על רקע חוסר הודאות הכלכלית והפוליטית במדינה, יחד עם עלית האינפלציה והריבית בעקבותיה, נשמעו בשבועיים האחרונים קולות הקוראים למשבר בענף השיפוצים, וירידה חדה בביקושים, בהשוואה לשנים קודמות.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה נדל"ן, לאחרונה התריע יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, על ירידה של 25% לעומת אשתקד בעבודות השיפוצים בתקופה זו, הנחשבת לטובה ביותר בענף השיפוצים. לדברי סיב, קבלני השיפוצים מספרים כי יש ביטולים או דחיות של עבודות שתוכננו לקראת חג הפסח. "אנשים פשוט לא יודעים מה יהיה פה ומה הולך להיות פה. חוסר הוודאות הכלכלית, לדבריו, הוא שגורם לאנשים לחשוש ולהוציא פחות כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully