וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן טוב להשקעה? מחירי הנדל"ן בניו יורק יורדים

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 15:16

קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND הודיעה כי החליטה להתרחב ולהקים את המשרד השלישי בעיר הגדולה. "ירידה במחירי הנדל"ן בניו יורק הפכה אטרקטיבית כיעד השקעה"

מימין לשמאל: פטר גיזונטרמן - הבעלים, טוד וונר - מנהל משרד ניו יורק וגיוס הון מוסדי וסטס גרינברג -הבעלים. Abbie Sophia,
VISION & BEYOND/Abbie Sophia

קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND מתרחבת: לאחר שביססה את פעילותה בשני מוקדים במרכז ובדרום ארה"ב, קבוצת הנדל"ן, בבעלות היזמים הישראליים סטס גרינברג ופטר גיזונטרמן, פותחת משרד שלישי בניו יורק.

לפני כשבוע קיימה החברה אירוע השקה גדול במשרדים החדשים בניו יורק הממוקמים במרכז מנהטן, סמוך לגופי ההשקעות הגדולים בעיר. באירוע נכחו בעלי החברה פטר גיזונטרמן וסטס גרינברג, רועי רז מנהל הפעילות בישראל, טוד וונר מנהל המשרד בניו יורק, ברוקר המשכנתאות מרידיאן קאפיטל, ראשי משרד עורכי הדין מהמובילים בתחום הנדל"ן בארה"ב Adler & Stachenfeld LLP, שותפים ומשקיעים.

שינויים עקביים בניו יורק

ההחלטה לפתוח משרד שלישי בניו יורק התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של החברה והבנה כי השוק בניו יורק נהפך אטרקטיבי למשקיעים. עד לאחרונה שוק הנדל"ן בניו יורק היה בעל סף כניסה גבוה בגלל מחירי הנדל"ן היקרים, אך בחודשים האחרונים חל שינוי עקבי הנובע מתהליכי עומק הנוגעים לחוקי דיור ולשינוי במודל התעסוקה הגלובלי.

"זה תהליך שהחל כבר בתקופת הקורונה כששוכרים רבים עזבו את דירותיהם בניו יורק וחזרו להתגורר עם ההורים", מסביר פטר גיזונטרמן, מבעלי הקבוצה. "בשנה האחרונה אנחנו רואים חזרה של צעירים לעיר אבל כיום עם מודל העבודה מרחוק, חלקם בוחרים להמשיך לעבוד בניו יורק אבל לגור במיאמי החמה והזולה יותר. כל אלה הובילו לירידה במחירי הנדל"ן בניו יורק והפיכתה לאטרקטיבית כיעד להשקעה".

כחלק מפיתוח הפעילות בניו יורק, הציבו מייסדי החברה שניים מבכירי ההנהלה בניו יורק: טוד וונר מנהל גיוסי הון ממוסדיים ואליוט ניומן, מנהל השקעות ראשי. שניהם בעלי ניסיון רב בשוק בניו יורק ומכירים לעומק את התעשייה הפיננסית והנדל"נית במקום. בימים אלה הקבוצה בוחנת כמה פרויקטים שמוצעים למכירה.

סטס גרינברג, שותף מייסד של קבוצת VISION & BEYOND: "שוק הנדל"ן העולמי נמצא בתקופה מאתגרת אבל הוא גם מייצר הזדמנויות. אחת ההזדמנויות המעניינות ביותר מתרחשת בניו יורק. זהו יעד נדל"ן שממשיכים לשמור על מעמדו כאחד מהיעדים החמים ביותר, אבל בשנה האחרונה המחירים הגיעו לרמה שמעניינת מאוד מבחינת כדאיות ההשקעה. כפי שנהגנו בשני המוקדים האחרים שאנחנו פועלים בהם, גם כאן ננהג באחריות ותוך בחינת סיכונים".

קבוצת VISION & BEYOND נוסדה למטרת איתור, רכישה, השבחה וניהול מקבצי דיור בארה"ב.
החברה פועלת כיום ב-7 אזורי פעילות במרכז ודרום ארה"ב ומחזיקה כ-3,000 יחידות דיור ברחבי ארה"ב בשווי מוערך של כ-300 מיליון דולר. בנובמבר 2022 רכשה VISION & BEYOND יחד עם בית ההשקעות IBI מקבץ דיור להשכרה ביוסטון טקסס בכ- 50 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully