וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאאורה לקונטמפו החזקות: ערן מגור התמנה למנכ"ל קונטמפו

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 10:36

ערן מגור, שימש קודם לכן סמנכ"ל הכספים בחברת אאורה. הערכות הן, כי הבחירה של שחר רז במגור שהיה סמנכ"ל הכספים בחברה ציבורית, מעידה על כוונותיו להיערך להנפקה עתידית בבורסה

ערן מגור. ירון גרזון,
ערן מגור/ירון גרזון

קונטמפו החזקות מדווחת היום על מינויו של ערן מגור לתפקיד מנכ"ל החברה. ערן משמש היום סמנכ"ל הכספים של חברת אאורה מחדשים את ישראל, אשר הודיעה היום כי לאור מינויו מגור יסיים את תפקידו ב-31.5, אז ייכנס לתפקידו כמנכ"ל קונטמפו החזקות.

ערן כיהן כסמנכ"ל הכספים בבאורה במשך כשלוש שנים, וקודם לכן שימש סמנכ"ל הכספים באלייד נדל"ן. ערן בעל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בניהול פיננסי מאוניברסיטת ת"א.

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה מסר בתגובה, "אני מודה לערן על כהונתו באאורה ומברך אותו על התקדמותו לתפקיד מנכ"ל בשוק ההתחדשות העירונית. ערן הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, מבין את שוק ההתחדשות העירונית ואת האתגרים הכספיים והניהוליים בתחום. אני גאה שאאורה מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל ומנהליה מתקדמים לתפקידי מפתח בענף ההתחדשות העירונית".

קונטפו נערכת להנפקה?

קונטמפו החזקות בבעלות שחר רז, היא אחת החברות הוותיקות בתחום ההתחדשות העירונית ונמצאת בצמרת דירוגי BDI ו-D&B. ההערכות הן, כי הבחירה של שחר רז בערן מגור שהיה סמנכ"ל הכספים בחברת אאורה, שהיא חברה ציבורית נסחרת, מעידה על כוונותיו להיערך להנפקה עתידית של קונטמפו החזקות בבורסה.

קונטמפו השלימה ואכלסה כ-15 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ולחברה צבר של כ-30 פרויקטים עם יותר מ-2,500 יחידות דיור חדשות בשלבים שונים של תכנון, רישוי ושיווק. לחברה עשרות פרויקטים עם צבר הכנסות צפוי של מיליארדי ש"ח בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, רעננה, כפר סבא, חולון, בת ים ורמלה.

שחר רז, בעלי קונטמפו החזקות מסר בתגובה, "עשינו דרך ארוכה ב-13 השנים האחרונות, מחיזוק במסגרת תמ"א והריסה ובניה של מתחמים נרחבים בכל רחבי הארץ ואנו לקראת פריצת דרך משמעותית שתציב את קונטמפו כאחת המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. תמיד עסקנו אך ורק בהתחדשות עירונית וכך נמשיך לעשות גם בעתיד, ביחד עם ערן כמנכ"ל שינווט את הספינה בדרך לכיבוש יעדים חדשים".

ערן מגור, מנכ"ל קונטמפו החזקות אמר: "אני מודה לשחר רז על האמון ונרגש לקראת האתגרים המצפים לנו יחד, עם הצטרפותי לחברה שנמצאת בעיצומה של קפיצת דרך משמעותית. אין לי ספק שביחד נביא אותה למקום הראוי לה בצמרת החברות בתחום".

  • עוד באותו נושא:
  • אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully