וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכשרת היישוב בפרויקט התחדשות: הרסה בניין ברחוב דה האז בתל אביב

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:44

הבניין שנהרס, בן 3 קומות שכלל 23 דירות. במקומו יוקם בניין בן 7 קומות שיכלול 43 דירות

הדמיה. רחוב דה האז

הדמיית דה האז תל אביב. 3D דיזיין,
הבניין החדש בדה האז. הדמיה. "סטנדרט גבוה"/3D דיזיין

חברת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' פינתה והרסה אתמול (יום א') בניין מגורים בן 3 קומות ברחוב דה האז 7 בתל אביב. הבניין כלל 23 דירות ובמקומו תבצע החברה פרויקט חיזוק מבנים של תמ"א 38-2.

הבניין החדש יכלול 43 דירות ב-7 קומות, ביניהן דירות מיוחדות הכוללות שש דירות פנטהאוז בנות 5 חדרים ודירות בנות 2-4 חדרים ובהן 4 דירות גן. בעלי הדירות הקיימים יקבלו תוספת לשטח הדירה הקיים, מרפסת שמש, מחסן וחניה תת קרקעית. כל הדירות בפרויקט נמכרו עוד בטרם עלה על הקרקע. לפי הערכות החברה הבניין צפוי להתאכלס במהלך 2025.

דניאל נמרודי, מנכ"ל הישוב החדש, מקבוצת הכשרת הישוב, מסר: "פרויקט דה האז שיוצא כעת לדרך הינו חשוב ומשמעותי עבורנו, בעל מיקום אטרקטיבי ומבוקש ויבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אירוע הריסה של בניין במסגרת תכנית תמ"א 38/2 הוא אירוע שמסמל התחלה חדשה ומרגשת, עבורנו ובעיקר עבור המשפחות שמפנות את בתיהן לטובת כניסה לדירות חדשות שישדרגו את רמת החיים של כל אחת ואחד מהדיירים הוותיקים. אנו מלווים את בעלי הדירות לכל אורך התהליך גם באבן דרך רבת משמעות זאת ועד שיכנסו לביתם החדש. הכשרת הישוב התחדשות עירונית נמצאת בתנופת פעילות אדירה עם צבר של אלפי יח"ד בפרויקטים בשלבים מתקדמים בפיזור באזורי הביקוש. אנו רואים את שנת 2023 כקפיצת מדרגה בכלל פעילות הקבוצה ובפעילות המגורים בפרט".

יאיר מרק, מנכ"ל משותף לאונרדו התחדשות עירונית מסר: "אנו נרגשים להתחיל בפרויקט יוקרתי זה המצטרף לעשרות מבני יוקרה שהחברה הקימה ומקימה באזורי הביקוש, אני משוכנע שהשילוב של יזם מצוין שלא חסך בדבר, ביחד עם יכולות הביצוע המוכחות של חברתנו, ייצר פרויקט מדהים ואיכותי לרווחת בעלי הדירות והרוכשים היקרים".

החברה מיוצגת בפרויקט על-ידי משרד פרבמן רשף ושות", משרד מוביל בתחום הנדל"ן והתחדשות עירונית שהינו חוד החנית בתחום התחדשות העירונית.

דניאל נמרודי. ראובן קסטרו
נמרודי. "התחלה חדשה"/ראובן קסטרו

הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל ומנכ"ל החברה הוא איש העסקים עופר נמרודי.

במחצית השנייה של 2022, הודיעה החברה על התקדמות משמעותית במגה פרויקט שצפוי להצטרף למנועי הצמיחה של הכשרת הישוב. מדובר בפרויקט 'בן גוריון' ברמלה שאושר על-ידי הותמ"ל. הפרויקט כולל הריסה של כ-528 יחידות דיור ישנות ובנייה של כ-2,150 יחידות דיור חדשות, וכן 416 יחידות דיור יחוזקו בתוספת ממ"ד ומרפסת בתת-מתחם המיועד לעיבוי וחיזוק. בנוסף, הפרויקט יכלול כ- 8,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-5,700 מ"ר שטחי משרדים, לצד מבני ציבור ושטחים לרווחת התושבים.

פרויקט 'בן גוריון' ברמלה הוא אחד מ-4 הפרויקטים הכלולים בהתקשרות האסטרטגית של הכשרת הישוב עם קבוצת מנורה-מבטחים. במסגרת ההתקשרות בין הצדדים, תשקיע מנורה, כשותפה (co-invest), בהון העצמי של הפרויקט.

כמו כן, בתחילת חודש מרץ 2023, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז החליטה להפקיד תוכנית להתחדשות עירונית במתחם הטייסים, בשכונת רמת בן צבי, בנס ציונה. התוכנית, שביוזמת הרשות המקומית וחברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית, כוללת הריסה של 7 מבנים ישנים בני 3 קומות ובהם 120 יח"ד והקמה של 387 יח"ד שייבנו ב-9 מבנים בני 9-14 קומות. בנוסף, התוכנית כוללת 500 מ"ר מסחר וכ-4,300 מ"ר מבני ציבור. מתחם הטייסים ממוקם בשכונת רמת בן צבי בצפון מערב נס ציונה. המתחם גובל בשטחים פתוחים ונהנה מנגישות תחבורתית מצוינת. 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully