וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפסח: ירידה ב-30% בהכנסות בעלי המלאכה בישראל. "כפסע לפני ההתמוטטות"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 23:17

על פי ראשי הפורום, ישנה ירידה חדה בחודשיים האחרונים בעבודה בממוצע של למעלה מ-25%, זאת רגע לפני פסח המכונה חג השיפוצים. ערן סיב: לא זוכר ירידה כזו במשך 20 שנה

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים. ינאי דיטש,
סיב. "משחקי אגו"/ינאי דיטש

פרסום ראשון:
פורום "הצווארון הכחול" בראשות התאחדות בעלי המלאכה והתעשיה, התאחדות קבלני השיפוצים, ארגון המוסכים והתאחדות מיזוג האוויר קוראים למדינה להתערבות בעקבות ירידה דרסטית בקבלת עבודות והכנסות.

על פי ראשי הפורום, ישנה ירידה חדה בחודשיים האחרונים בעבודה בממוצע של למעלה מ-25%. מומחי ענף השיפוצים מדווחים על ירידה בשיעור של 25% רגע לפני חג הפסח, המכונה "חג השיפוצים"; אנשי מיזוג האוויר מדווחים על פגיעה של כ-35% ועובדי התעשייה הזעירה מדווחים גם-כן על ירידה בשיעור של 25%; המוסכניקים מדברים על ירידה בהיקף העבודה בשיעור של כ-30%.

"האפשרות שלנו זה לסגור עסקים"

ראשי הפורום קוראים לממשלה לחזור לשיחות ולסיים את סאגת הרפורמה וההפגנות. "בזמן שלהייטק יש אפשרות להוציא כסף מהמדינה, לנו יש אפשרות אחת וזה לסגור עסקים. אם מישהו מהממשלה לא יתעורר הוא יראה פה בחודשים הקרובים גל של סגירת עסקים קטנים".

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים אומר כי: "120 חברי כנסת שהמשכורת שלהם מובטחת משחקים משחקי אגו והורדת ידיים תוך שהם פוגעים במעמד הביניים. אני 20 שנים בתחום ולא זוכר ירידה כה חדה ללא מלחמה או מגפה".

יוסי אלקובי יו"ר התאחדות בעלי מלאכה והתעשייה: "אנחנו מרגישים ירידה בכמות ההזמנות בתעשייה, אנחנו סבורים שחברי כנסת מימין ושמאל חייבים לשבת ולדבר ולפתור את זה כמה שיותר מהר אחרת נאלץ לנקוט בצעדים כדי להגן על אנשינו".

רונן לוי, יו"ר התאחדות בעלי המוסכים בישראל: "הזמן האחרון מתאפיין בהאטה חמורה בכניסות למוסכים, כשאני מתחיל לקבל טלפונים שמדברים על בעיה בתשלומי משכורת בסוף החודש אני יודע שהרע עוד לפנינו".

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully