וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מינוס וגם משכנתא? מזרחי-טפחות עם הטבה ללקוחות

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 13:04

עם אינפלציה גבוהה שהקפיצה את הריביות על מינוס בעו"ש והחזרי משכנתאות, בנק מזרחי טפחות מציע פטור מריביות למשך שנה. דרך לגייס לקוחות חדשים?

משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות. דוברות מזרחי טפחות,
לארי. "מוותרים על הריבית?"/דוברות מזרחי טפחות

על רקע העליות החדשות בריביות שהגדילו משמעותית את החזרי המשכנתאות ואת תשלום הריביות על מינוס בבנק, יוצא בנק מזרחי טפחות בהטבה ללקוחותיו שעשויה להקל במעט את ההחזרים החודשיים, ועל הדרך גם לנסות לגייס לקוחות חדשים.

ההטבה נוגעת ללקוחות עם מינוס בחשבון העו"ש שלהם, שצריכים בנוסף לעמוד בהחזרי משכנתא חודשיים. לקוחות אלה יהיו פטורים מתשלום ריבית על המינוס בחשבון העו"ש עד לגובה ההחזר החודשי של המשכנתא, או עד לסכום של 6,000 שקלים, הנמוך מביניהם. ההטבה תינתן לתקופה של שנה, כאשר ההצטרפות להטבה תהיה אפשרית החל מתחילת אפריל באמצעות כניסה לאתר הבנק ומילוי הפרטים באזור רישום ייעודי לנושא.

בבנק אומרים כי המהלך רלוונטי לכל לקוחות המשכנתאות של מזרחי-טפחות, הבנק הגדול בתחומי המשכנתאות בישראל. אלה שכבר היום יש להם חשבון עו"ש בבנק, ואלה שלצד המשכנתא יפתחו גם חשבון עו"ש במזרחי-טפחות, שממנו ישולמו ההחזרים החודשים של ההלוואה.

מנכ"ל הבנק משה לארי, מסר כי "כבנק הגדול והמוביל בישראל בתחום המשכנתאות ולנוכח סביבת הריבית המאתגרת, מחובתנו לייצר בתקופה זו פתרונות אמיתיים, שיסייעו ללקוחותינו להתמודד עם השלכות יוקר המחיה. ההטבה החדשה שממנה ייהנו לקוחות בעלי משכנתא וחשבון עו"ש אצלנו, מצטרפת לשורה של צעדים שאנחנו עושים באופן יזום, כדי לאפשר ללקוחותינו להתמודד באופן מיטבי עם אתגרי התקופה והגידול בהוצאותיהם החודשיות".

לאחרונה הציג בנק מזרחי טפחות רווחי שיא שהגיעו ל-4.47 מיליארד שקל ל-2022, גידול של 40.3% בהשוואה לרווח הנקי בשנת 2021. הרווח הנקי ברבעון הרביעי עלה ב-60.1% לעומת הרבעון המקביל ב-2021, והסתכם ב-1.1 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully