וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכ-120 מיליון שקל: נסגרה עסקת ענק בקרית מוצקין

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 14:35

גשם החזקות מודיעה על עסקת ענק של כ-120 מיליון שקל הכוללת מכירה של כ-5,500 מ"ר שטחי מסחר בפרויקט מסחר ומשרדים שלה בעיר, פרויקט Square קרית מוצקין, הנמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע

פרויקט Square קרית מוצקין. הדמיה - סטודיו LUMO,
פרויקט Square קרית מוצקין/הדמיה - סטודיו LUMO

חברת גשם החזקות מודיעה היום (ג') על עסקת ענק בקרית מוצקין - בו רכשה חברת נדל"ן מניב ישראלית כ-5500 מ"ר שטחי מסחר בעלות של כ-120 מיליון שקל.

בכך, מסיימת החברה מכירה של כ-2/3 מהמלאי המסחרי של הפרויקט. החברה הרוכשת נכנסת לתחום השקעות הנדלן המניב, וזהו מגה הפרויקט השלישי אותו היא רוכשת.

פרויקט Square קרית מוצקין נמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע, כאשר הוא כולל מרכז בשטח של 20 אלף מ"ר ובגובה 5 קומות. הקומה הראשונה תהיה בגודל של 5,500 מ"ר ותשמש למסחר, ובארבע הקומות הנותרות ייבנו משרדים בהיקף של 20 אלף מ"ר - עד כ-40 משרדים בקומה בגודל ממוצע של 60 מ"ר.

פרויקט Square קרית מוצקין. הדמיה - סטודיו LUMO,
פרויקט Square קרית מוצקין/הדמיה - סטודיו LUMO

המתחם החדש, בו מוקם פרויקט Square קרית מוצקין, נמצא בשכונת "משכנות אמנים החדשה", בצמידות לשכונת נווה גנים. נכון להיום קיימות בשכונה כ-3,500 יחידות דיור, כאשר היא עתידה לגדול בשנים הקרובות לכ-6,000 יח"ד.

בנוסף, לשכונה נגישות תחבורתית גבוהה, הכוללת גישה מהירה לכבישים ראשיים, תחנת רכבת ותחנות מטרונית במרחק הליכה.

במכרז עצמו זכתה גשם החזקות בשנת 2021 לאחר שלושה סבבי מכרז שונים אשר הסתיימו ללא הכרעה. במכרז הרביעי של רשות מקרקעי ישראל זכתה חברת הבת "גשם למשתכן" במגרש.

בניגוד לשלל סבבי המכרז הקודמים שהסתיימו ללא רוכש, הפעם המגרש שווק כשלעצמו מבלי לקחת בחשבון שטחים נוספים במתחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרויקט Square קרית מוצקין. הדמיה - סטודיו LUMO,
פרויקט Square קרית מוצקין/הדמיה - סטודיו LUMO

נזכיר כי מתחם כורדני תפקד בעבר כבסיס צבאי עד שבשנים האחרונות פונה באופן סופי. שטח המתחם כולו מסתכם בכ-900 דונם, ועליו עתידים להיבנות כ- 3,500 יחידות דיור חדשות במגדלים בני 25 קומות ובמבנים בני 3-7 קומות.

עו"ד יוסי סבג, המשנה למנכ"ל גשם, מסר: "פרויקט Square קרית מוצקין הינו אחד מפרויקטי הדגל של חברת גשם. זהו הפרויקט השני אותו אנו בונים בעיר לאחר שמסרנו את מגדל המגורים סי טאוור שכלל 113 יח"ד בהצלחה מרובה. מתחם Square הינו פרויקט משלים למתחם האורבני של השכונה ויהווה מוקד משיכה חדשני ומרכזי לאזור. אנו גאים על ההזדמנות שניתנה לנו לשפר את איכות חייהם של תושבי האזור עם מרכז מסחרי משמעותי מתחת לבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully