וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשבית את פעילות הועדות לתכנון ובניה החל מיום ראשון הקרוב"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:47

ערי פורום ה-15 מודיעות כי ישביתו באופן מלא את פעילותן של הועדות המקומיות לתכנון ובניה החל מיום א', במידה והממשלה לא תסיר מחוק ההסדרים את פרקי הלאמת הארנונה, התשתיות הלאומיות והתכנון ובניה

"במידה והממשלה לא תסיר מהצעת חוק ההסדרים את פרק הלאמת הארנונה, פרק התשתיות הלאומיות ופרק התכנון ובניה, לרבות עצירת הפגיעה בהגנה על הסביבה והבריאות, עד ליום ראשון הקרוב, 19.3.23 - נשבית באופן מלא את פעילותן של הועדות המקומיות לתכנון ובניה, לרבות פעילות התכנון והרישוי".

כך, מכריזות היום (ג') בצעד חריג ערי פורום ה-15, הערים העצמאיות בישראל, בהמשך לישיבה שנערכה אתמול בערב. "ככל שהממשלה תמשיך בקידום פרקים אלה", מוסרים, "הפורום יחריף את המאבק, לרבות השבתת מערכת החינוך בערי ישראל".

פרויקט בנייה בעיר תל אביב. ShutterStock
פרויקט בנייה בעיר תל אביב/ShutterStock

פורום ה-15 החל את פעילותו בשנת 1999, ביוזמה משותפת של ראש עיריית חיפה דאז, מר עמרם מצנע, וראש עיריית תל אביב-יפו, מר רון חולדאי, במטרה לאגד את הערים הגדולות והעצמאיות בישראל ולפעול במשותף מול הממשלה לביזור סמכויות מהשלטון המרכזי לשלטון המקומי.

בפורום מיוצגות מרבית הערים הגדולות בישראל, וכן מרבית המטרופולינים - מטרופולין חיפה, מטרופולין תל אביב והמרכז, ומטרופולין באר-שבע והדרום. כשליש מאוכלוסיית ישראל מתגוררת בערים אלה, וכ-80% מאוכלוסיית המדינה מבקרת בהן באופן יומיומי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully