וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות הענק בתלפיות תופסת תאוצה: נעשו פניות למאות בעלי נכסים

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:26

עיריית ירושלים, באמצעות החברה עירונית 'עדן', ממשיכות לקדם את התחדשות רובע תלפיות, בהתאם לעקרונות תכנית האב המאושרת. נבחרו מספר מתחמים ראשונים ונעשו פניות אישיות למאות בעלי נכסים

עיריית ירושלים, באמצעות החברה עירונית 'עדן', ממשיכות לקדם את התחדשות רובע תלפיות, בהתאם לעקרונות תכנית האב המאושרת. במסגרת התכנית, נבחרו מספר מתחמים ראשונים ונעשו פניות אישיות למאות בעלי נכסים.

בימים אלו, חברת עדן מארגנת ומגבשת את בעלי הנכסים במטרה לממש את הפוטנציאל הגלום בזכויות על הקרקע שלהם, באמצעות קידום מכרז ליזמים להקמת מבנים חדישים בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר. בעלי הנכסים יקבלו בתמורה נכסים חדשים ותהיה להם האפשרות גם לקבל דירות.

רובע תלפיות עתיד לשנות את פניו בשנים הקרובות ולהפוך למרכז העירוני הצומח והמתחדש של ירושלים, שהופך מאזור תעשייה מתיישן לרובע מודרני ומעורב שימושים. על פי התכנון, הרובע מגלם הזדמנויות אורבניות ייחודיות ויתחבר בעתיד ל-3 קווי רכבת קלה, להמשך כביש 16, ובסמוך אליו תוקם תחנת רכבת ישראל.

רחוב האומן, תלפיות, ירושלים. הדמיות: חברת עדן, טוטם,
רחוב האומן, תלפיות, ירושלים/הדמיות: חברת עדן, טוטם

על פי הגורמים, המסר המרכזי שיועבר בכנס הוא הרצון של העירייה בשיתוף פעולה של בעלי הנכסים כך שהעירייה תוכל לתת רוח גבית למימוש הפרויקטים באופן מהיר, יעיל ואיכותי.

לדברי גיא שקד, מנהל רובע תלפיות מטעם חברת 'עדן': "תכנית האב של תלפיות מאפשרת כ-2 מיליון מ"ר של זכויות בנייה בעירוב שימושים, הכוללים: מסחר, תעסוקה, מבני ציבור ו-8,500 יחידות דיור. עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, מקדמת פיתוח מרחב ציבורי מזמין, הכולל: שדרות עירוניות, פארקים, נטיעות עצים ומערכת שבילי אופניים. כבר היום קיימת בתלפיות סצנה בועטת של עשרות סטארטאפים, מיזמי תרבות ואמנות ייחודיים, וקולינריה משובחת, שהופכים אותו לרובע היצירתי והאלטרנטיבי של העיר, ומהווים בסיס פורה לצמיחה ופיתוח של עסקים יצירתיים וחדשניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully