וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש להתייחס למאבק בתופעת הקבלנות הלא חוקית באופן בהול"

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 18:52

במסגרת פגישת היכרות שנערכה לאחרונה, הדגישו מנהלי ארגון הקבלנים בנגב בפני מנכ"ל התאחדות הקבלנים בוני הארץ הנכנס, יגאל סלוביק, את הצורך במעורבות במאבק בקבלנות הלא החוקית

בניית בית פרטי. ShutterStock
בניית בית פרטי/ShutterStock

פגישת היכרות רשמית התקיימה ביום רביעי האחרון במשרדי ארגון הקבלנים בנגב, בין מנהלי וראשי הארגון לבין המנכ"ל החדש של התאחדות בוני הארץ, יגאל סלוביק.

במהלך פגישה, הציגו חברי ארגון הקבלנים בנגב בפני המנכ"ל הנכנס את מהות ארגון הקבלנים, וכן את המאבק נגד התופעה הפסולה של קבלנות לא רשומה בענף הבנייה בכלל ובתחום התשתיות בפרט, ובמטרה להוביל לשינוי ולמיגור התופעה, "שיש לה השלכות הרסניות מבחינה בטיחותית, כלכלית, חוקית, ומקצועית".

תופעת הקבלנות הלא חוקית שכיחה באזור דרום וצפון הארץ, בעיקר בתחום הבנייה הפרטית - תושבים בונים בתים חדשים - בהרחבות בקיבוצים ומושבים ובמגרשים פרטים, או שמשפצים ומרחיבים את ביתם - ולשם כך, נעזרים בקבלנים לא רשומים, בדרך כלל משיקולי חיסכון כספי, אך בפעמים רבות גם מחוסר מודעות להשלכות. ישנם גם יזמים שבונים בנייה רוויה שמעדיפים להיעזר בקבלנים לא רשומים, גם כן משיקולי עלות.

בפגישת ההכרות השתתפו אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בנגב ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, אלעד דדון, מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, יוסי דלויה, מ"מ יו"ר הארגון ובכירים נוספים מטעם הארגון.

יו"ר הארגון, אלי אביסרור, הדגיש בפני סלוביק את הצורך והחשיבות בהשתתפות התאחדות הקבלנים בוני הארץ במימון מגייס קבוע לארגון שיפעל ממשרדי הארגון באופן קבוע ואת הצורך במעורבות והובלת התאחדות בוני הארץ במאבק בקבלנות הלא החוקית, נושא שהמנכ"ל הנכנס אלעד דדון, לקח לטיפולו.

אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בנגב ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "המפגש הבוקר היה הכרחי ורלוונטי יותר מתמיד, היות וגם בארגון הקבלנים בנגב מתהדרים ומתגאים במנכ"ל חדש, אלעד דדון, וגם בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ מונה מנכ"ל חדש יגאל סלוביק, כך שהחגיגה הייתה כפולה. אחד הנושאים הבוערים לנו כארגון מוביל הינו תופעת הקבלנות הלא חוקית והמאבק שלנו בתופעה זו. נושא זה נלקח לטיפולו האישי של המנכ"ל הנכנס שלנו אלעד דדון, וכך גם הצגנו את האופן הבהול שיש להתייחס לתופעה בפני מנכ"ל התאחדות בוני הארץ החדש".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully