וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא לפני פסח: ענף השיפוצים בדרך לקריסה?

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 10:25

חג השיפוצים? יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, מתריע על ירידה חדה של 25% בעבודות השיפוצים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לפני חג הפסח, הנחשבת לטובה ביותר בענף

שיפוץ שיפוצים עיצוב הבית נדלן נדל"ן. ShutterStock
דווקא לפני "חג השיפוצים והניקיונות": ירידה של 25% לעומת אשתקד/ShutterStock

דווקא לפני "חג השיפוצים והניקיונות": חוסר הודאות הכלכלית והפוליטית במדינה, יחד עם עלית האינפלציה והריבית בעקבותיה, מסכנים את ענף השיפוצים ומביאים לצניחה חדה בביקושים, בהשוואה לשנים קודמות.

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, מתריע על ירידה של 25% לעומת אשתקד בעבודות השיפוצים בתקופה זו, הנחשבת לטובה ביותר בענף השיפוצים.

"התקופה של לפני פסח נחשבת לתקופה הטובה ביותר בענף השיפוצים, הגידול בעבודות והעומס הרב ניכר בכל הענף וקיימת עלייה משמעותית בקבלת עבודות, יש כאלה אפילו שמגדילים וקוראים לחג הפסח 'חג השיפוצים והניקיונות' בגלל הגידול הרב בשיפוצים וניקיונות לפני החג", אומר סיב.

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים. ינאי דיטש,
ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים/ינאי דיטש

לדברי סיב, קבלני השיפוצים מספרים כי יש ביטולים או דחיות של עבודות שתוכננו לקראת חג הפסח, אנשים פשוט לא יודעים מה יהיה פה ומה הולך להיות פה. חוסר הוודאות הכלכלית, לדבריו, הוא שגורם לאנשים לחשוש ולהוציא פחות כסף.

לטענתו, "מאז תחילת ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית והחוסר יכולת להגיע להסכמות משני צידי הקשת הפוליטית, דבר הגורם לאי ודאות הכלכלית, קבלני השיפוצים מרגישים ירידה של כ-25% בקבלת עבודות, לעומת שנה שעברה, ודווקא בתקופה הכי מבוקשת בשנה".

"בתקופת הטרום פסח אנחנו תמיד באטרף של עבודות, מה שאנחנו לא מרגישים היום", טוען סיב, "אין ספק שהמצב הזה פוגע קשה גם בענף השיפוצים וכולי תקווה שנחזור במהרה למצב שפוי במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully