וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם ב-40% פחות: רמ"י פרסמה מחדש מכרז ל-710 דירות

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 10:08

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מחדש מכרז לבניית 710 יחידות דיור בקרקע משלימה בשכונת קרית משה ברחובות - כשהמחיר ליחידה נמוך משמעותית. מדובר במכרז סגור לתושבי השכונה בלבד

תכנית לבניית 710 יחידות דיור בקרקע משלימה בשכונת קרית משה ברחובות. רשות מקרקעי ישראל,
תכנית לבניית 710 יחידות דיור בקרקע משלימה בשכונת קרית משה ברחובות/רשות מקרקעי ישראל

בהנחה משמעותית: רשות מקרקעי ישראל פרסמה השבוע מחדש את חוברת המכרז לרכישת קרקעות ל-710 יחידות דיור בשכונת קריית משה ברחובות. מדובר במכרז סגור, בו יכולים להציע הצעות ולהתמודד רק יזמים שהתקשרו עם תושבי קריית משה/ בעלי דירות בשכונה.

מחוברת המכרז עולה כי המחיר הממוצע ליחידת דיור לקרקע ללא פיתוח עומד על כ-460 אלף שקל ליחידה - לעומת כ-720 אלף שקל במכרז הקודם.

מטרת המכרז היא לאפשר פרויקטים במתכונת ייחודית של בינוי-פינוי-בינוי, במסגרתם היזמים בונים פרויקטים חדשים בקרקע המשלימה, אליהם יעברו תושבי קריית משה המתגוררים כעת בבניינים המיועדים להריסה - וזאת מבלי לשכור דירה בין לבין.

עם מעבר התושבים לדירות החדשות, יחלו היזמים לבנות את הפרויקטים החדשים על קרקעות שכונת קריית משה.

איך תיראה שכונת קרית משה ברחובות?

המכרז הוא חלק מתוכנית ההתחדשות עירונית בשכונת קריית משה ברחובות. התוכנית משתרעת על כ-1,500 דונם בדרום מערב העיר וכוללת למעלה מ-10,000 יחידות דיור סך הכל, שיחליפו את 1,300 יחידות הדיור הקיימות היום.

בהיבט התחבורתי, התוכנית כוללת הקמת מחלף על כבישים 411/410 וכן הקמת תחנת רכבת חדשה. החברה לפיתוח רחובות כבר החלה בביצוע עבודות הפיתוח בשלב א' בקרקעות המשלימות של השכונה, לרבות מערכת ניקוז חדשה שתחובר לשכונה שהוקמה בהיקף השקעה של כ-100 מיליון שקל.

מבלי לשכור דירה לתקופת ההריסה והבנייה מחדש

בין היזמים שחתמו על הסכמים משותפים עם תושבי השכונה, ויכולים כאמור להתמודד במכרז, ניתן למנות את חברת אביסרור, דימרי, בוני התיכון, אאורה והכשרת היישוב. חשוב לציין כי המציעים במכרז יוכלו להגיש הצעה למתחם אחד או יותר, אך לא יוכלו לזכות ביותר ממתחם אחד.

ניסים סלמן, מנכ"ל ה.ל.ר החברה לפיתוח רחובות, מציין כי מדובר במכרז ייחודי הנותן מענה חברתי לבעלי הדירות, שיוכלו לעבור ישירות מדירתם הקיימת לדירתם החדשה מבלי לשכור דירה לתקופת ההריסה והבנייה מחדש. לדבריו, המכרז פורסם עם מחיר מינימום אטרקטיבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ראש העיר, רחמים מלול: "אני מזמין את היזמים והקבלנים לגשת למכרז ולהגשים יחד איתנו את חזון ההתחדשות העירונית הגדול בישראל. המכרז הנוכחי פתוח רק בפני קבלנים איתם חתמו תושבי השכונה על הסכמים והוא צפוי להעניק לתושבים פתרון מיטבי".

גיא צור מחזיק תיק ההתחדשות העירונית חבר מועצת העיר: "מכרז חדש עם מאפיינים חברתיים זוהי הבשורה הגדולה שאנו רואים כאן. תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת קריית משה מתקדמת צעד אחר צעד לשינוי פני השכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully