וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: לא צריך לצאת מהבית כדי לקנות בית

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 9:43

חשבתם פעם לקנות דירה אונליין? חברת הייטק ישראלית הצליחה להוריד משמעותית את עלויות המימון של בניית פרויקטים חדשים על ידי מערכת ייחודית שתקצר באופן משמעותי את תקופת השיווק והמשאבים הנדרשים לכך

זוג צעיר גולש במחשב ביתי. ShutterStock
האם אנו קרובים יותר מתמיד לימים שאנשים ירכשו דירות און ליין?/ShutterStock

האם אנו קרובים יותר מתמיד לימים שאנשים ירכשו דירות און ליין? זאת ימים יגידו. אך אין כל ספק שיעול תהליכי השיווק והמכירה ישפרו עד בלי הכר את הביצועים של חברות הבניה.

חברת הייטק ישראלית מיקנעם הצליחה להוריד בצורה משמעותית את עלויות המימון והשיווק של בניית פרויקטים חדשים שקפצו בתקופה האחרונה לכ-20% ואף יותר ממחיר הדירה, ע"י קיצור משמעותי בתקופת השיווק.

התקופה האחרונה, בה ריבית בנק ישראל עלתה לשיעור של כמעט 5%, והובילה רוכשי דירות רבים לשבת על הגדר ולהמתין להזדמנות שלא מגיעה כבר שנים רבות, חידדה אצל קברניטי הנדל"ן את ההכרה שכחלק מהפתרונות הדרושים במאבק במחירי הדיור - יש לייעל את תהליכי הפרסום, השיווק והמכירה, ובכך להתמודד עם עלויות המימון הכבדות, בין היתר, ע"י קיצור תקופת השיווק.

מה שנכון בתקופות של ביקושים גדולים ומכירות קלות, הופך להיות מאד מאתגר בתקופות כמו זו.

לקנות בית מבלי לצאת מהבית

לחלון ההזדמנויות הזו נכנסה טכנולוגיה חדשנית, פרי יצירתו של בית התוכנה הוותיק "במבי", המתמחה במתן פתרונות תוכנה לענף הנדל"ן מזה שני עשורים. מערכת ה-CRM של החברה הפכה זה מכבר לחלק מנוף החיים של נציגי מכירות וכלי עבודה עבור מנהלי החברות.

במהלך שנות הקורונה, פיתחה "במבי" בהובלתו של יו"ר החברה, מארק זאבי, את מערכת "דרימס", המהווה פלטפורמה מתקדמת למכירה מרחוק.

המערכת מאפשרת ללקוחות, בעודם יושבים בביתם, ליצור קשר עם נציג במשרד המכירות של הפרויקט ולקבל ממנו פרזנטציה ויזואלית מלאה אודות סביבת הפרויקט, נקודות ציון מרכזיות, צירים מרכזיים ונגישות וצלילה פנימה לנבכי הפרויקט והדירות המוצעות למכירה, עם רזולוציה גבוהה של מפרטי הדירות, תוכניות המכירה ואף מבט אל הנוף האמיתי מכל דירה ודירה.

המערכת מייעלת אינספור מרכיבים

המערכת חוסכת למעשה הפקה של אינספור מרכיבים, כגון מודל הפרויקט, הדמיות, תוכניות, אתר האינטרנט ועוד, חוסכת בעיקר את ההמרה של פגישות הפרזנטציה הראשונות בנקודות המכירה.

היא חוסכת את העמידה בפקקים ואת התופעה של "הברזות" חוזרות ונשנות של מתעניינים מלהגיע לפגישות. בד בבד, המערכת משופעת בתהליכים אוטומטים, המנהלים ומתזכירים לנציגי המכירות מחדש את הליך עבודת המכירה, ומעודדים מאידך, את המתעניינים ברכישה להתקדם למסלול הסגירה.

לדברי מארק זאבי, יו"ר במבי מערכות תוכנה, "עלויות המימון מכבידות מאוד על יזמי הנדל"ן ועלולות לגרום למספר רב של פרויקטים לרדת מסף הרווחיות המינימלי שדורש מהם הבנק. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ליזמים לקצר ב-3 עד 6 חודשים את ההכנה של הפרויקט לשיווק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully