וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוורלי (הרצליה) הילס: זה הבר החדש שייפתח בפרויקט היוקרתי

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 16:48

בר בוורלי מבית השף עדן טופן פותח סניף ראשון בפרויקט הרצליה הילס, שיתפקד במתכונת ייחודית של בר בריאות בבוקר ובר שכונתי בערב. הרשת תשכור במתחם שטח של כ-64 מ"ר לתקופה של 3 שנים

קוקטיילים המורכבים ממשקה ג'ין. ShutterStock
בשורה חדשה לתושבי הרצליה הילס בתחום הבילוי, חיי הלילה והקולינריה/ShutterStock

בר "בוורלי" מבית השף עדן טופן (מסעדת גוני, רמת השרון) מגיע לפרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי ומביא עימו בשורה חדשה לתושבי האזור בתחום הבילוי, חיי הלילה והקולינריה.

הבר הוקם על ידי שלושה שותפים שמביאים עימם רקע וניסיון עשיר. התפריט שנבנה על ידי השף עדן טופן מבוסס על חומרי גלם טריים ומנות ייחודיות.

הבר ייפתח במתכונת ייחודית, כשבבוקר יציע בר בריאות, בו יוכלו הלקוחות להנות מכוס קפה חם, שייקים מרעננים, כריכים וכו', בעוד בערב המקום משנה פניו והופך להיות הבר השכונתי עם תפריט מסקרן של טאפאסים ויינות.

תמונה של המרכז המסחרי בפרויקט של הרצליה הילס. גלעד קוולרצ'יק,
תמונה של המרכז המסחרי בפרויקט של הרצליה הילס/גלעד קוולרצ'יק

הרשת תשכור במתחם שטח של כ- 64 מ"ר ושטח ישיבה חיצוני לתקופה של 3 שנים. מועד הפתיחה צפוי להיות בחודשי האביב.

אזורי המסחר של חברת "אזורים" ועופר השקעות בפרויקט "הרצליה הילס" כוללים כ- 30,000 מ"ר. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר.

עסקה זו מצטרפת למקומות בילוי ופנאי נוספים שכבר פועלים במתחם המסחרי של הרצליה הילס.
שכונת הרצליה הילס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שכונת הרצליה הילס

הרצליה הילס היא שכונה יוקרתית שהוקמה על ידי חברות הנדל"ן "אזורים" ועופר השקעות.

השכונה בנויה ללא כבישים פנימיים, כוללת 600 יחידות דיור במפרט יוקרתי. השכונה נמצאת במיקום מבוקש בשכונת הרצליה ב' בעל נגישות תחבורתית גבוהה בסמוך לכביש החוף, נתיבי איילון ותחנת הרכבת הסמוכה.

במרכז השכונה יהיו פארק רחב ידיים, אזור משחקים לפעוטות, חניונים תת קרקעיים, חניונים עיליים ועוד. במקביל לבניינים ולשטחים הציבוריים, בשכונה ישנו כ- 30 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה המשרתים את תושבי מתחם המגורים ומשמש גם כאזור בילוי ומשרדים המתוכננים ברמה הגבוהה ביותר.

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על ההסכם ושמחים לצאת לדרך עם בר 'בוורלי'. זוהי בשורה אמיתית לשכונת הרצליה הילס ואני בטוח שהבר יגוון את הפנאי והבילוי בשכונה וישדרג את חיי הלילה של התושבים. עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו במתחם הרצליה הילס, מלמדות על הפוטנציאל הרב שמגלים בעלי העסקים והתושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully