וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ממתגים עיר? הקמפיין של משרד הבינוי והשיכון ועיריית חריש

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 11:11

עיריית חריש ומשרד השיכון והבינוי יוצאים בקמפיין פרסומי לעידוד הגעת תושבים חדשים לעיר - שירוץ במגוון פלטפורמות מסורתיות ודיגיטליות. המטרה - מיתוג חריש מחדש כחממה עירונית וצעירה

חריש. צילום - מור שקיפי לאטי, אתר רשמי
חריש: עוברת מיתוג מחדש/אתר רשמי, צילום - מור שקיפי לאטי

"אמא, אבא, בואו לחריש": משרד השיכון והבינוי ועיריית חריש יוצאים בקמפיין פרסומי משותף לעידוד הגעת תושבים נוספים לעיר. הקמפיין ממומן מתקציבים ייעודיים למיתוג העיר - שקיבלה עיריית חריש ממשרד הבינוי והשיכון.

מטרת הקמפיין היא למשוך לעיר תושבים חדשים בעזרת הצגת יתרונותיה של העיר חריש, כעיר צעירה - "עם מערכת חינוך עירונית שפורצת את גבולות הכיתה, שפע פארקים וגינות ציבוריות בעיר המוקפת בחורש טבעי ואווירה קהילתית ייחודית.

הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה, בתחנות רדיו, בעיתונים הגדולים, בשלטי חוצות, בדיגיטל, ספוטיפיי, קידום בגוגל ובפלטפורמות פרסומיות רבות אחרות. הקמפיין יפנה גם לציבור דתי-לאומי וגם לציבור חרדי באמצעות פרסום בכלי התקשורת שפונים לקהלי היעד האלה, מייד אחרי פורים.

יצחק קשת, ראש עיריית חריש. מור שקיפי-לאטי, אתר רשמי
יצחק קשת, ראש עיריית חריש/אתר רשמי, מור שקיפי-לאטי

הקמפיין הוא שלב ההוצאה לפועל של מהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של חריש. קדמו לו שלבי גיבוש האסטרטגיה וערכי המותג "חריש" - כחממה עירונית עם חינוך איכותי, אווירה קהילתית ושפע של פארקים ושטחים פתוחים.

בעירייה מציינים כי העיר חריש היא העיר בעלת נתוני ההגירה החיוביים המובילים בארץ, יחסית לגודלה. בשנת 2022 נוספו לעיר כ-6,500 תושבים חדשים. חריש היא גם העיר עם האוכלוסייה הצעירה ביותר בארץ, כ-46% מהתושבים הם מתחת לגיל 18 וכ-20% אחוז מהם הם מתחת לגיל 5.

יצחק קשת, ראש עיריית חריש: "מטרת הקמפיין היא להמשיך את תהליכי האכלוס של חריש ואת תנופת הפיתוח שלה, ולמשוך לכאן תושבים חדשים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully