וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת עוצר בטיחות: הופסקו העבודות באתרי הבנייה בדרום

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 13:25

7 הרוגים מאז תחילת 2023: לאור ריבוי תאונות העבודה הקטלניות בישראל, ובמטרה להעלות את נושא הבטיחות לסדר היום, ארגון הקבלנים בנגב קיים "עוצר בטיחות", במסגרתו הופסקו העבודות באתרי הבנייה בדרום

עוצר בטיחות באתרי הבנייה בדרום. ארגון הקבלנים בנגב,
עוצר בטיחות באתרי הבנייה בדרום/ארגון הקבלנים בנגב

"ארגון הקבלנים בנגב" בשיתוף ומטה הבטיחות בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, יצאו בחמישי האחרון (2.3) בפקודת חירום לביצוע "עוצר בטיחות" באתרי בנייה.

במסגרת זו, עצרו אתרי הבנייה את עבודתם וקיימו תדריכים ורבי שיח בנושא בטיחות באתרי בניה עם העובדים והקבלנים באתרים השונים, כאשר התדריכים בוצעו בשלוש שפות: עברית, ערבית וסינית.

ההחלטה על פקודת החירום אירעה בעקבות העלייה במספר התאונות הקטלניות בענף הבנייה בישראל. בשנת 2022 נגרמו 23 תאונות קטלניות ומאז תחילת שנת 2023 מצאו את מותם 7 עובדים במהלך ביצוע עבודות בניה.

עוצר בטיחות באתרי הבנייה בדרום. ארגון הקבלנים בנגב,
עוצר בטיחות באתרי הבנייה בדרום/ארגון הקבלנים בנגב

מלבד העובדים שקיפחו את חייהם, עובדים רבים נפצעו בעת ביצוע עבודות הבניה. כתוצאה מכך, "עוצר הבטיחות" הוא צעד ראשון בהחזרת השליטה, הניהול, העבודה והבנייה הנכונה וזאת בכדי לעצור את תופעת התאונות שיכולות להימנע מראש על ידי ביצוע תדריכים וריענון ההנחיות העשויות להציל חיים.

במהלך פעילות "עוצר הבטיחות" יצאה הנהלת הארגון בראשות יו"ר הארגון ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ, אלי אביסרור ומנכ"ל הארגון אלעד דדון, לסיור באתרי הבנייה השונים כדי לפגוש מקרוב את העובדים, המפקחים וממוני הבטיחות באתרים השונים ולעמוד יחד איתם על חשיבות הדברים ולקיים דיונים מקצועיים לשיפור הבטיחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"בשנת 2023 אנחנו רוצים לשאוף ולהשתפר"

אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ, הסביר: "אנו לא רוצים לחזור על טעויות העבר. בכל יום נפצעים ונהרגים עובדים באתרי הבנייה, דבר שפוגע לא רק בעובדים אלא גם בבני משפחותיהם. בשנת 2023 אנחנו רוצים לשאוף ולהשתפר וכמובן לצמצם את התופעה הנוראית הזאת. המטרה שלנו שהעובדים שלנו יחזרו הביתה בשלום אל משפחותיהם ותדריכי בטיחות אלו נועדו לרענן ולהזכיר את נהלי העבודה הבטוחים ביותר בכדי למנוע את התאונה הבאה".

מנכ"ל ארגון הקבלנים בנגב, אלעד דדון, הוסיף ואמר: "התאונות ואירועי הבטיחות בענף אינם גזירה משמיים, בכוחנו ובאחריותנו למנוע אותם. תכנון מקדים, תדרוך קפדני, גילוי אחריות אישית ומקצועית ומעורבות של כל בעלי התפקידים בענף, הם הבסיס לצמצום ההסתברות לקרות תאונה ואף למניעתה. התאחדות, הנהלת וחברי הארגון מייחסים חשיבות רבה לאיכות ומצוינות והבטיחות הינה חלק בלתי נפרד מכך".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully