וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממוצע של דירה ליום: איזו חברה מכרה 30 דירות בחודש האחרון?

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 11:02

18 דירות תוך שבועיים: בפרויקט של החברה בעיר חיפה, הכולל 6 מגדלים עם נוף לים, מוצעות דירות 3-6 חדרים במחיר המתחיל מ-1.69 מיליון שקל. כמה תעלה דירה בפרויקט בהרצליה?

חברת הנדל"ן פרשקובסקי מדווחת היום (א') כי היא מסיימת חודש מכירות מוצלח - עם מכירה של 30 יחידות דיור בפרויקטים ברחבי הארץ, וביניהם בפרויקטים בשכונת רמת הנשיא בחיפה, וגן רש"ל בהרצליה.

בפרויקט החדש 'פרשקובסקי ברמת הנשיא' בעיר חיפה, ממועד ההשקה החברה מדווחת כי נמכרו 18 דירות תוך שבועיים, בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חדרים בגודל 110 מ"ר בתמורה של 2.32 מיליון שקל, דירת 5 חדרים בגודל 136 מ"ר בתמורה של 2.85 מיליון שקל, פנטהאוז 6 חדרים בגודל 207 מ"ר בתמורה של 4.85 מיליון שקל.

חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה. הדמיה - 3dvision,
חברת פרשקובסקי משיקה פרויקט חדש בשכונת רמת הנשיא בחיפה/הדמיה - 3dvision

במסגרת הפרויקט בשכונת רמת הנשיא בחיפה, פרשקובסקי תקים 6 מגדלים יוקרתיים עם נוף מרהיב לים, על צלע הר ובקו ראשון לפארק הפרפר המציעים תמהיל דירות מגוון ויכללו 352 יח"ד סך הכל.

בפרויקט יוצעו דירות 3-6 חדרים, דירות גן 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. מחיר דירת 3 חדרים מתחיל מ-1.69 מיליון שקל.

פרויקט 'פרשקובסקי בשכונת רמת הנשיא, חיפה' תוכנן על ידי שוורץ בסנוסוף אדריכלים.

כמה תעלה דירה בפרויקט החברה בהרצליה?

בפרויקט החדש 'פרשקובסקי בגן רש"ל' בעיר הרצליה, החברה מדווחת על מכירה של 7 דירות בחודש פברואר, בין הדירות שנמכרו: דירת 4 חד' בגודל 108 מ"ר בתמורה של 4 מיליון שקל, דירת 5 חד' בגודל 134 מ"ר בתמורה של 4.5 מיליון שקל, דירת גן 5 חד' בגודל 156 מ"ר בתמורה של 5.1 מיליון שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פרשקובסקי משיקה את פרויקט גן רש"ל בהרצליה. סנאפשוט כהן,
פרשקובסקי משיקה את פרויקט גן רש"ל בהרצליה/סנאפשוט כהן

במסגרת הפרויקט בשכונת גן רש"ל, פרשקובסקי תקים מתחם ייחודי של ארבעה בניינים בני 8 קומות בתמהיל דירות מגוון והוא יכלול 156 דירות.

בפרויקט יוצעו דירות 3-5 חדרים, דירות גן בנות 5 ו-6 חדרים ופנטהאוזים בני 5 ו-6 חדרים. פרשקובסקי החלה בשיווק הפרויקט, כשמחיר דירת 3 חדרים מתחיל מ-2.99 מיליון שקל.

פרויקט 'פרשקובסקי בגן רש"ל' בהרצליה תוכנן על ידי משרד זרחי אדריכלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully