וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידת המחירים במכרזי רמ"י נמשכת: כמה עלה 8 דונם באשדוד?

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 14:20

ארי נדל"ן מדווחת על זכיה במכרז לרכישת 8 דונם בקריית פארק לכיש, שם היא מתכננת לבנות מתחם מסחר ותעסוקה. כתוצאה מירידת מחירי המכרזים של רמ"י, כמה שילמה החברה?

מראה מהאוויר של העיר אשדוד. ShutterStock
מראה מהאוויר של העיר אשדוד/ShutterStock

חברת ארי נדל"ן שבבעלות צחי אבו מדווחת היום (ה') כי זכתה במכרז לרכישת מגרש של 8 דונם לבניית מתחם מסחר ותעסוקה בהיקף של 24 אלף מ"ר בקריית פארק לכיש אשדוד, על שדרות הרצל, בסמוך לקריית הספורט והאצטדיון העתידי.

עלויות הבנייה הצפויות הן בין 180-200 מיליון שקל, כאשר ארי נדל"ן תשלם עבור הקרקע סך של 6.6 מיליון שקל, רק 2 מיליון שקל למעל מחיר המינימום, בתוספת הוצאות הפיתוח המוערכות ב37.5 מיליון שקל.

צפי תחילת העבודות של הפרויקט בפארק לכיש הינו רבעון 3 ב-2024, כאשר משך הפיתוח יעמוד על כ-30 חודשים.

בנוסף, מדווחת החברה כי הוועדה המקומית בנהריה אישרה את התוכנית להקמת מתחם מגורים ותיירות בעיר והמליצה לוועדה המחוזית להפקיד את התב"ע. התכנית כוללת 3 בנייני מגורים של 360 יחידות דיור בסה"כ.

צחי אבו, מנכ"ל ובעל השליטה בארי נדל"ן, מסר: "בימים בהם אנו עדים לתופעה שלא נראתה מעולם, שלמכרזים מאוד אטרקטיביים לא ניגשים מציעים והם משווקים במחירי המינימום, זו העת לנצל את חוסנה הכלכלי של החברה, בזכות האיתנות הפיננסית, רמות המינוף הנמוכות, והיתרות הנזילות, אנו נמשיך לבצע רכישות ולנצל הזדמנויות עסקיות נוספות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully