וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מחוץ לתל אביב: זה הפרויקט שיארח את הסניף החדש של מייזון קייזר

עודכן לאחרונה: 27.2.2023 / 13:49

עם דמי שכירות של כ-3 מיליון שקל בשנה: לאחר שביקר בארץ במטרה לפתוח סניף נוסף בגוש דן - באיזו עיר בחר בעל מותג בתי המאפה, מייזון קייזר, לפתוח את הסניף השישי של הרשת בישראל?

בגט של מייזון קייזר. צילום מסך, מערכת וואלה
חברת בתי המאפה הצרפתית, מייזון קייזר, תפתח סניף נוסף בישראל/מערכת וואלה, צילום מסך

לאחר שביקר בארץ במטרה לפתוח סניף נוסף בגוש דן, בחר אריק קייזר, בעל מותג בתי המאפה מייזון קייזר, בפרויקט ONYX בקריית אונו, לפתיחת הסניף השישי של הרשת בישראל.

הסניף, שישתרע על כ-400 מ"ר, צפוי להתחיל לפעול בסוף שנת 2024 והשכירות הינה לתקופה של 5 שנים עם אופציות הארכה. דמי השכירות עומדים על כ-110,000 שקל לחודש (290 שקל למ"ר). למייזון קייזר כ-250 בתי מאפה ב-30 מדינות.

בשלבי בניה מתקדמים: פרויקט ONYX בקריית אונו

קבוצת סופרין מדווחת כי הושכרו רוב שטחי המסחר בפרויקט ONYX בקריית אונו, ומעבר למייזון קייזר, נכון להיום יושכרו שטחים במשרד גם למרינדו, מעדניית שף וסביח פרישמן.

פרויקט ONYX, הנמצא בצומת סביון בשטחה המוניציפלי של קריית אונו, יכלול כ-38,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר בשני מגדלים בני 12 קומות כל אחד, עם 2 מפלסי חניון תת קרקעיים רחבי ידיים.

הפרויקט נמצא בימים אלה בשלבי בניה מתקדמים ומגיע כבר לקומה השישית. הפרויקט ממוקם ברובע התעסוקה החדש של קריית אונו - "my ono", המשתרע על כ-150 דונם וצפוי להתאכלס בסוף שנת 2024.

מדובר באזור הנמצא בלב בקעת אונו, סמוך לערים גבעת שמואל, פתח תקווה, אור יהודה, סביון, יהוד וכן בקרבת בית החולים שיבא, אוניברסיטת בר -אילן ובסיס תל השומר ומרחק של מספר דקות נסיעה משדה התעופה בן גוריון. הפרויקט עצמו ממוקם במיקום אסטרטגי במתחם, על הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה ובקרבת תחנת מטרו, קו M3.

המגרש נרכש מרשת הקמעונאות "אושר עד" שבבעלות אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, על ידי קבוצת סופרין, קבוצת וייס ומשקיע נוסף, בחלקים שווים עם קבוצת הביטוח מנורה.

הדמיה - פרויקט ONYX בקריית אונו. 3dvision,
הדמיה - פרויקט ONYX בקריית אונו/3dvision

לדברי צחי סופרין, סגן יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בקבוצת סופרין: "מתחם התעסוקה החדש צפוי להוות מוקד משיכה מרכזי לתושבים רבים באזור בקעת אונו בכלל וקריית אונו בפרט. הביקוש הגדול לאזור תעסוקה חדש בבקעת אונו, הביא לנו גם ביקושים גבוהים מצד שוכרים יוקרתיים ואיכותיים ואנו היינו צריכים לבחור את הטובים ביותר עבור התושבים והמועסקים העתידיים במתחם. גם כניסתה של הקריה האקדמית אונו לאזור מעלה את חשיבותו ויוקרתו".

"לפני ההחלטה לבחור בפרויקט ONYX בקריית אונו, ביצע קייזר בדיקה מקיפה כולל סקר שוק ובדיקת קהל פוטנציאלי והגיע למסקנה שאזור קריית אונו הוא המקום הטוב ביותר לפתוח את הסניף החדש", הוסיף רוני וייס, מבעלי קבוצת וייס שנפגש עמו כשהיה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully