וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של כמיליארד שקל: רמת השרון מתחדשת, ובגדול

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 12:28

יוצא לדרך שלב א' בפרויקט נווה מגן החדשה ברמת השרון: מדובר בפרויקט ענק הכולל פינוי 9 בניינים ישנים עם 112 דירות סך הכל - והקמה של 435 דירות בשבעה בנייני מגורים עד 21 קומות

לאחר קבלת ההיתר: חברת דוניץ-אלעד מדווחת הבוקר (א') כי היא מוציאה לדרך את שלב א' בפרויקט "נווה מגן החדשה" ברמת השרון. המתחם נמצא ברמת השרון הוותיקה, ברחוב השחל, סמוך לשכונת נווה מגן, אזור הטובל בשטחים ירוקים ומאופיין בעיקר בבנייה נמוכה ושירותים קהילתיים ברמה גבוהה.

שכונת "נווה מגן החדשה" הינה פרויקט פינוי בינוי ייחודי ונרחב הנפרס על שטח של כ-42,500 מ"ר, במסגרתו יהרסו 9 בניינים הכוללים 112 יחידות דיור ועוד מבנים ישנים וסככות הפזורות במתחם - ובמקומם ייבנו 7 בנייני מגורים בגובה 9-21 קומות, עם 435 דירות בתמהיל מגוון של 3-5 חדרים, פנטהאוז ודירות גן.

בנוסף, במסגרת הפרויקט יפותחו שטחים ציבוריים ירוקים נרחבים הכוללים שבילי הליכה ומבני ציבור באחריות עיריית רמת השרון.

על פי התכנון, בשלב א', היוצא לדרך בימים אלו כאמור, יפנו 24 דיירים את דירותיהם הישנות כבר בחודשים הקרובים, לטובת הקמתם של 2 בניינים חדשים, וראשונים לפרויקט, בני 21 קומות ו-166 דירות. הצפי לביצוע עבודות שלב זה עומד על כ-3.5 שנים.

הדמיה -פרויקט פינוי בינוי, שכונת נווה מגן החדשה. אלכס לובימוב,
הדמיה -פרויקט פינוי בינוי, שכונת נווה מגן החדשה/אלכס לובימוב

את הפרויקט מתכנן משרד ארכוד אדריכלים הוותיק והמנוסה המתמחה בהתחדשות עירונית ובנייה איכותית.

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אנו נרגשים להתחיל את העבודות בפרויקט הייחודי בשכונת נוה מגן החדשה ברמת השרון. מדובר בהקמה של שכונה חדשה בהיקף של 435 דירות בשבעה בניינים אשר תשנה את האזור ותיתן מענה לביקושים הקיימים ברמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully