וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמישהו ישים לזה סוף: 2 הרוגים נוספים בתאונות עבודה ביומיים האחרונים

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 16:31

2 ההרוגים ביומיים האחרונים מצטרפים למספר כואב של כ-70 נפגעים בתאונות עבודה חמורות מתחילת שנת 2023. "עובדים לא צריכים לצאת לספק פרנסה למשפחותיהם ולחזור לביתם בארון קבורה"

אמבולנס באתר בנייה. דוברות מד"א, מד"א
ניידת טיפול נמרץ שהגיעה לאתר הבנייה במעלות תרשיחא/מד"א, דוברות מד"א

הבוקר (ג') פועל בניין בן 46 נהרג באתר בנייה במעלות תרשיחא לאחר שנפצע ממשאית בטון. צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בו, אך תוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

בשעה 07:38 התקבל דיווח במד"א על פועל שנפגע ממשאית בטון באתר בניה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה, העניקו טיפול רפואי לפועל שהיה במצב קשה מחוסר הכרה, וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.

פרמדיקית מד"א עמית אורנשטיין וחובש בכיר במד"א חנא חמיסה סיפרו: "הפועל שכב בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

אתר בנייה. ShutterStock
עובדים לא צריכים לצאת לספק פרנסה למשפחותיהם ולחזור לביתם בארון קבורה"/ShutterStock

אירוע מזעזע זה מתווסף לתאונת עבודה קטלנית נוספת שארעה אתמול באתר בנייה בשכונת הר חומה בירושלים, שהסתיימה גם היא, לצערנו, במותו של פועל כבן 55, יצחק אהרון הורביץ ז"ל.

לדברי העובדים באתר הבנייה, הפועל נחבל קשות בראשו כתוצאה מצינור של משאבת בטון שנחבט בו בעוצמה רבה. הוא הובהל במצב קריטי לבית חולים שערי צדק, אך למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

8 הרוגים מתחילת 2023

תגובת קו לעובד לתאונות העבודה הקטלניות שאירעו ביומיים האחרונים: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים באתרי הבנייה ביומיים האחרונים. ההרוגים מצטרפים לכ-70 הנפגעים בתאונות עבודה חמורות מתחילת בשנת 2023 באתרי הבנייה בישראל, מה שמוכיח שאקלים ההפקרה באתרי הבנייה ממשיך".

"אנו קוראים לשר העבודה יואב בן צור לקחת אחריות לאלתר ולגבש תוכנית לאומית להתמודדות עם ריבוי תאונות העבודה בישראל, לרבות הגדלת מספר המפקחים, והטלת סנקציות משמעותיות על מפירי הבטיחות. עובדים לא צריכים לצאת לספק פרנסה למשפחותיהם ולחזור לביתם בארון קבורה".

עו"ד אלדן דנינו, מומחה לבטיחות ותאונות עבודה בענף הבניה: לצערנו, שוב אנו עדים לתאונה קטלנית שקיפחה חיי אדם. אנחנו רק בפתחה של שנת 2023, וכבר סופרים שמונה הרוגים בענף הבניה. הגיעה העת שכלל הרשויות האמונות על הבטיחות בענף הבניה במדינת ישראל, יעשו פעולות אקטיביות, אמיתיות ומועילות, בכדי להביא למניעת הישנות של תאונות עבודה באתרי הבניה, ולהפסיק לחפש את האשמה באופן פופוליסטי אצל הקבלנים והיזמים שעושים כל שעל ידם בנושאי הבטיחות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully