וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכונת המאה" יוצאת לדרך: באיזו עיר יוקמו 1,500 דירות חדשות?

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 13:35

השכונה החדשה שתקום באזור השרון עתידה להתפרש על פני כ-442 דונם ולכלול 1,562 יחידות דיור, פארקים רחבים, מבני ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה בסמיכות לכביש מרכזי; כמה תעלה דירה?

הדמיה: פרויקט KENKO בשכונת המאה ברעננה. VIEWPOINT,
הדמיה: פרויקט KENKO בשכונת המאה ברעננה/VIEWPOINT

שכונת המאה ברעננה יוצאת לדרך: עם תחילת בנייה ושיווק של הפרויקט הראשון בשם KENKO של חברת גיא & דורון לוי.

שכונת המאה היא השכונה החדשה הראשונה שנבנית ברעננה מאז שכונת נווה זמר. היא נבנית במיקום אידיאלי בסמיכות לכביש 531 מדרום לרחוב פרדס משותף בצפון ועתידה להתפרש על פני כ-442 דונם ולכלול 1,562 יחידות דיור, קרוב ל-10,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, מבני ציבור ועוד. 20% מהדירות ייחשבו דירות קטנות, בגודל של 70-75 מ"ר.

שכונת המאה תכלול שירותים קהילתיים מלאים וביניהם בתי ספר, גני ילדים, פארקים וגני שעשועים. בסך הכל צפויה השכונה לכלול כ-50 אלף מ"ר של שטחים ירוקים, שבילי הליכה ואופניים, וגינות קטנות וגדולות.

השכונה מוקפת שטחים ירוקים, וקרובה למושב גבעת חן המבוקש. תושבי שכונת המאה ייהנו מנגישות גבוהה, בשל המיקום בסמוך לכביש 531 שיאפשר יציאה נוחה מהעיר. שכונת המאה תהיה קרובה גם למרכז העיר, הכולל את כל השירותים והמסחר הקיימים.

כמה תעלה דירה בפרויקט המגורים הראשון בשכונה החדשה?

חברת גיא & דורון לוי מכריזה על תחילת השיווק בפרויקט הראשון - פרויקט KENKO, הכולל תשעה בניינים סך הכל, כאשר שישה מהם ישווקו לציבור הרחב ושלושה נוספים מיועדים להשכרה ארוכת טווח.

תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות פנטהאוז וגן. הדירות בפרויקט יוקרתיות ומרווחות, דירות גן עם חצר רחבת ידיים, ופנטהאוזים גדולים ויוקרתיים הכוללים מרפסות עם נוף פתוח.

החברה יצאה במכירה מוקדמת במחיר פריסייל לכבוד ההשקה, כאשר המחיר ההתחלתי עומד על 2.55 מיליון שקל ומוגבל ל-50 דירות בלבד.

דורון לוי מנכ"ל משותף בחברת גיא & דורון לוי, מציין כי: "שכונת המאה ברעננה היא שכונת העתיד של האזור, עם מיקום אטרקטיבי ותכנון מיטבי. כמי שלקחו חלק משמעותי בבניית נווה זמר, השכונה החדשה האחרונה שנבנתה ברעננה, אני צופה כי שכונת המאה תהיה מצליחה לא פחות. השכונה צפויה למשוך אליה זוגות צעירים ומשפרי דיור מגוש דן בדגש על אזור השרון, שמחפשים את איכות החיים והקהילתיות. אנו גאים להוציא לדרך את פרויקט KENKO, הראשון שמשווק בשכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully