וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הרוב הדרוש: פרויקט פינוי בינוי ברמת השרון יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 13:49

חברת אזורים מדווחת על החתמת הרוב החוקי הנדרש מבין בעלי הדירות במתחם בן חיים ברמת השרון. במסגרת הפרויקט, החברה תבנה כ-160 יחידות דיור חדשות, על חשבון 64 קיימות

חברת אזורים תקדם התחדשות עירונית במתחם בן חיים ברמת השרון. הדמיה - פרופ' אדר' אירית צרך נתניהו אדריכלות ובינוי ערים,
חברת אזורים תקדם התחדשות עירונית במתחם בן חיים ברמת השרון/הדמיה - פרופ' אדר' אירית צרך נתניהו אדריכלות ובינוי ערים

חברת אזורים מודיעה היום (ב') כי הצליחה להחתים את הרוב החוקי הנדרש מבין בעלי הדירות במתחם בן חיים ברמת השרון, הכולל את הבתים ברחוב בן חיים 3-13 וברק 4-8.

שטח המתחם המדובר משתרע על פני 27 דונם ותחום ברחובות דרך הראשונים, אוסישקין, השופטים והנצח. אזורים צפויה להרוס במתחם 64 יחידות דיור - 40 ברחוב בן חיים ו-24 ברחוב ברק - ולבנות סך הכל בשני המתחמים כ-160 יחידות. במקביל, בימים אלו פועלת מחלקת ההתחדשות העירונית להרחבת המתחם.

תכנית ההתחדשות במתחם בן חיים מקודמת על ידי עיריית רמת השרון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. ביום שני בשבוע שעבר (13/2) התקיים דיון בוועדה המקומית לתכנון בו אושרה התוכנית להמלצה לוועדה המחוזית. צוות התכנון עובד כעת על מנת להגישה לצורך קבלת אישור להפקדה בוועדה המחוזית.

מתחם בן חיים נמצא במיקום מרכזי ברמת השרון, בסמוך לצירי מרכזיים בעיר כמו דרך הראשונים, אוסישיקין, המאפשרים נגישות איכותית לכבישים 5 ו-2. תכנית ההתחדשות צפויה לכלול שטחים ירוקים, מבני ציבור ומסחר, וכן שבילי אופניים ושבילי הליכה.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים: "אנו שמחים על הבעת האמון של הדיירים בחברת אזורים ואנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הדיירים נוכל להקים פרויקט חדשני, מודרני העונה לצרכיהם של תושבי השכונה. מתחם בן חיים הינו חלק מלב לבה הפועם של העיר ונהנה ממיקום אטרקטיבי בסמיכות לצירים ראשיים, למרכז העיר, למוסדות חינוך מובילים ולשדרת המסחר של רחוב אוסישקין. זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם".

את חברת אזורים מייצג משרד עו"הד נשיץ ברנדס, את הדיירים מייצגים משרדי עוה"ד רייסמן דויטש ו-שטיינמץ, הרינג גורמן ושות'. את התכנון המפורט יוביל משרד האדירכלים המוביל קיקה ברא"ז אדריכלים, שאמון בין היתר על הפרויקט זוכה הפרסים "הרצליה הילס" ועל פרויקט "פארק צפון" בנווה גן רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully