וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,500 דירות ב-7 מגדלים: אושר פרויקט פינוי בינוי ענק בירושלים

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 11:42

יוצאת לדרך תכנית התחדשות עירונית גדולה בשכונת תלפיות בירושלים - הכוללת בניה של 1,500 דירות חדשות ב-7 מגדלים עד 42 קומות, על חשבון 7 מבני שיכון בני ארבע קומות וכ-300 דירות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה ירושלים מדווחת היום (ב') כי אישרה להפקדה תוכנית התחדשות עירונית גדולה בשכונת תלפיות בעיר - הכוללת הקמה של כ-1,500 יחידות דיור חדשות ב-7 מגדלים בני 34-42 קומות. מתוך כלל היחידות בתוכנית, כ-300 יחידות דיור יוקצו עבור דירות קטנות של עד 55 מ"ר.

כיום מצויים במתחם 7 מבני שיכון בני 4-5 קומות הכוללים כ-300 יחידות דיור, שיפונו לטובת הפרויקט החדש.

התוכנית הינה על שטח כולל של כ-16 דונם, והיא ממוקמת בפינת הרחובות דרך חברון-האומן. בקומת הקרקע של הבניינים ישולבו שטחים לטובת מסחר ותעסוקה וכמה ממבני הציבור שיוקמו לטובת הפרויקט, בהם אשכול מעונות, 9 כיתות גן ושני בתי כנסת.

פינוי-בינוי בשכונת תלפיות בירושלים: 1,500 דירות חדשות. הדמיה - רוזנפלד ארנס אדריכלים,
פינוי-בינוי בשכונת תלפיות בירושלים: 1,500 דירות חדשות/הדמיה - רוזנפלד ארנס אדריכלים

בנוסף למבני הציבור שישולבו בקומת הקרקע של מגדלי המגורים, התוכנית מקצה כ-3 דונם לטובת מבני ציבור, וכ-3 דונם שטח פתוח הכולל שבילים להולכי רגל אל תחנת הרכבת הקלה ברחוב דרך חברון.

יו"ר הוועדה המחוזית ירושלים, שירה תלמי באבאי: "תוכנית זו להתחדשות עירונית היא חלק מהחזון של הוועדה המחוזית לשיפור איכות החיים העירונית בירושלים ואיכות חיי תושבי השכונה. התוכנית מייעלת את השימוש בתשתיות העירוניות הקיימות, תורמת להנגשת השכונה לציר הרכבת הקלה, הגדלת שטחי המסחר והתעסוקה לרווחת תושבי השכונה והאזור".

התוכנית הוגשה על ידי עיריית ירושלים, בראזני דבלינגר ואאורה ישראל יזמות והשקעות, ונערכה על ידי רוזנפלד ארנס אדריכלים בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully