וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה פרויקט נמכרו 32 דירות תוך חודש וחצי?

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 9:33

לאחר שמכרה 32 דירות בסכום כולל של כ-70 מיליון שקל בשישה שבועות בלבד, קבוצת אלמוג מכריזה על סיום שלב הפריסייל במגדל השני בפרויקט אלמוג מערב בחיפה. מה המחיר של דירת 5 חדרים?

פרויקט הדגל החיפאי של קבוצת אלמוג, "אלמוג כרמל מערב". טוטם,
פרויקט הדגל החיפאי של קבוצת אלמוג, "אלמוג כרמל מערב"/טוטם

הגיעה ליעד: קבוצת אלמוג מדווחת היום (ב') על סיום שלב הפריסייל במגדל השני בפרויקט שלה שנבנה בימים אלו בשכונת נווה דוד בחיפה, "אלמוג מערב", שנבנה בקרבת הים - זאת, לאחר מכירה של 32 דירות בסכום כולל של כ-70 מיליון שקל, וזאת תוך כ-6 שבועות בלבד.

מרבית הרוכשים בפרויקט הם תושבי חיפה והסביבה, משפרי דיור ורוכשי דירה ראשונה, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק ועוד, כשחלק מהדירות הם לקוחות חוזרים שכבר קנו דירה אחת במגדל הראשון ושבו לרכוש דירה נוספת.

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הנבנה כיום בנווה דוד כולל את מגדלי המגורים העתידים להיות הגבוהים ביותר בחיפה, ויהיו בני 27-30 קומות. המגדל הראשון נמצא כבר לקראת סיום ביצוע ועתיד להימסר לרוכשים השנה, ואילו המגדל השני קיבל היתר בסוף 2022 ונמצא כעת בשיווק.

אלמוג כרמל מערב. הדמיה: טוטם,
אלמוג כרמל מערב/הדמיה: טוטם

בעקבות סיום המכירה המוקדמת, עדכנה החברה כעת את המחירים בפרויקט, כאשר דירת 5 חדרים תימכר מעכשיו בסכום שמתחיל ב-2.35 מיליון שקל. החברה ממשיכה להציע הסדרי תשלום נוחים לרוכשים הכוללים מסלול תשלומים גמיש. שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת שניר גרופ בבעלות ניר שמול, אשר שיווקה בהצלחה גם את המגדל הראשון.

המגדל שנמצא כעת בשיווק כולל 166 יח"ד, בתמהיל דירות של 4 ו-5 חדרים וכן דירות מיוחדות. דירות 4 חדרים המוצעות במלאי הינן בשטח של בין 84 ל- 100 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של 10 עד 20 מ"ר. דירות 5 חד' המוצעות הינן בשטח של כ-122 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-23 מ"ר. בכל מגדל 4 מעליות מהירות, חדר עגלות ואופניים, לובי מפואר ומעוצב ממנו יציאה למועדון הדיירים (חדר גיימינג ופנאי).

הפרויקט נבנה על קרקע בשטח עצום של 16 דונם, וכולל פיתוח סביבתי נרחב לרווחת התושבים, בין היתר בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים, מתקני שעשועים, ספורט אתגרי ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלמוג כרמל מערב. קבוצת אלמוג,
אלמוג כרמל מערב/קבוצת אלמוג

נירית גולדשטיין, מעצבת פנים תושבת כפר תבור אשר רכשה דירה בפרויקט, אומרת כי "בעלי תמיד רצה לגור ליד הים וזאת הגשמת חלום בשבילו. כאשר שמענו על הפרויקט דיברנו עם חיפאים רבים וגילינו שהם די מקובעים בתפיסה שלהם את השכונה - כל מה שקרוב לים נחשב לאזור לא טוב, והמקומות השווים הם דניה והכרמל. אבל כמי שמגיעים מחוץ לעיר, אנחנו רואים את זה אחרת, אין כמעט מקום בארץ שיש בו בנייה כזאת קרוב כל כך לים, ובטח לא במחירים האלה.

"כל רצועת החוף הולכת להשתנות, חיפה מתעוררת עם סצנה של ברים, שוק תלפיות ועוד, ולפעמים אנשים תקועים בקונספציה ומפספסים את מה שצומח להם מתחת לאף".

לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "המכירה המוקדמת היא הצלחה מסחררת מבחינתנו, עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו בזמן קצר מאוד, בתקופה מורכבת בשוק הנדל"ן ובמציאות של ריבית גבוהה, בזמן שבפרויקטים רבים מדווחים על האטה במכירות. החברה הופתעה לטובה מהביקוש הגבוה, הדבר מוכיח שכאשר לקוחות מזהים מוצר מצוין במחיר הגיוני הם מצביעים ברגליים ולא מהססים לסגור עסקה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully