וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבל היתר: היכן יוקמו 7 בניינים חדשים עם 250 דירות?

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 10:52

חברת שתית מדווחת כי קיבלה היתר בתנאים לפרויקט שתית בשדרה, הכולל 2 מגרשים על שטח של 15.5 דונם בשכונת נאות אפק שבקריית ביאליק. הפרויקט כולל הקמת 7 בניינים ו-250 דירות סך הכל

פרויקט שתית בשדרה בשכונת נאות אפק בקרית מלאכי. הדמיה - איבולב מדיה,
פרויקט שתית בשדרה בשכונת נאות אפק בקרית מלאכי/הדמיה - איבולב מדיה

חברת שתית מדווחת היום (א') כי קיבלה היתר בתנאים לפרויקט "שתית בשדרה" בשכונת נאות אפק שבקריית ביאליק - בהמשך לזכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לפני מספר חודשים.

הפרויקט כולל 2 מגרשים הפרוסים על שטח של 15.5 דונם, עליהם יבנו בנייני בוטיק נמוכים (6 קומות בלבד) לצד רבי קומות, כ-250 יחידות דיור ו-7 בניינים סך הכל. כל מגרש מתוכנן כקומפלקס פרטי, ויכלול מפרט טכני עשיר במיוחד במתכונת של "רק להיכנס ולגור".

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, החל מדירות 3 חדרים בשטח של כ-80 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, שימכרו במחיר של המתחיל מ-1,455,000 שקל, ועד דירות 6 חדרים בשטח של כ-138 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת שימכרו במחיר המתחיל ב-2,165,000 שקל.

כמו כן, ימכרו גם דירות גן החל מ-2,065,000 שקל וכן פנטהאוזים בני 5 חדרים הכוללים אבזור ברמה הגבוהה ביותר, שעתידים להימכר במחיר של 3,150,000 שקל. החברה הודיעה כי עד סוף החודש, ימכרו הדירות במחירי פריסייל.

צופה לנוף מרהיב של גליל ועמקים

כמו כן, במסגרת פיתוח השטח מתכוונת החברה לבנות גינות משותפות, חניונים תת קרקעיים ועמדות טעינה לרכב חשמלי. את הפרויקט נבחר לתכנן משרד האדריכלים אבריל את אבריל אדריכלים. יועצי התנועה והפיתוח של הפרויקט הינם מילר בלום.

בקריית ביאליק מתחוללת תנופת בנייה משמעותית בזכות שכונת נאות אפק החדשה, הנבנית ממזרח לכביש 22, המעניק לה חיבור ישיר למנהרות הכרמל וחיבור מהיר לעכו, לחיפה וצפונית לכביש 79, המוביל ישירות לכביש 6.

שכונת נאות אפק צופה לנוף מרהיב של גליל ועמקים ונהנית מריאה ירוקה וגדולה, בזכות הקרבה לשמורת הטבע עין אפק. במקביל לבניית אלפי הדירות, הושם דגש על פיתוח תשתיות, מערכת תנועה - בכלל זה שדרוג דרכי הגישה לשכונה באמצעות גשרים ושבילי אופניים מצפון ודרום, וכן הקמת מוסדות ציבור, תוך הקפדה על שלביות ההקמה.

פרויקט שתית בשדרה בשכונת נאות אפק בקרית מלאכי. הדמיה - איבולב מדיה,
פרויקט שתית בשדרה בשכונת נאות אפק בקרית מלאכי/הדמיה - איבולב מדיה

לדברי שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "אני מברך על הזכייה במכרז. מתוך 8 חברות שעלו לגמר שתית שמחה להיות זו שתבצע ותשווק את הפרויקט. אנחנו מתכוונים לבנות דירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק, שכולן ימכרו במסגרת השוק החופשי. הקרבה והנגישות לכביש 22 ולמנהרות הכרמל, הופכת את הפרויקט לאטרקטיבי ביותר. אנחנו מתכוונים לעשות הכל כדי שהדירות יהיו מוכנות כמה שיותר מהר, כדי שזוגות צעירים יוכלו להנות מהן".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully