וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה הקמת פרויקט פינוי בינוי בצפון תל אביב: מה הובטח לדיירים?

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 12:28

החלה הקמתו של פרויקט התחדשות עירונית בשכונת בבלי, הכולל בנייה של 27 דירות חדשות בבניין בן 8 קומות, בעלות השקעה של כ-70 מיליון שקל. עד כה, בשלב הפריסייל נמכרו 7 דירות בשווי של כ-32 מיליון שקל

הדמיה - פרויקט בבלי 47 בצפון תל אביב. 3dvision,
הדמיה - פרויקט בבלי 47 בצפון תל אביב/3dvision

שכונת בבלי בצפון תל אביב ממשיכה להתחדש: פרויקט בבלי 47 קיבל השבוע היתר בניה ויוצא לדרך. מדובר בפרויקט אותו מקימות קבוצת סופרין, קבוצת וייס וחברת ויתקין פרי ברחוב בבלי 47 בצפון תל אביב.

הפרויקט הוא פרויקט תמ"א 38/2 של הריסה ובנייה מחדש, אשר במסגרתו ייהרס הבניין הישן, ובמקומו יוקם בניין בוטיק חדש בתכנון משרד האדריכלים מילבאואר. האכלוס מתוכנן בעוד כ-3 שנים.

הבניין החדש כולל 8 קומות ו-27 דירות, לכולן מרפסות שמש, ממ"ד וחניה פרטית תת-קרקעית. על פי ההסכם שנחתם, 12 דירות ימסרו לדיירים הוותיקים, כאשר כל אחד מהם יקבל דירה הגדולה בכ-25 מ"ר מהדירה הישנה.

היזמים מדווחים כי שלב הפריסייל בפרויקט הסתיים בהצלחה, כשבמהלכו מכרו היזמים 7 דירות במחיר ממוצע של כ-60 אלף שקל למ"ר. במסגרת השיווק, דירת 4 חדרים בשטח של 96 מ"ר, מוצעת במחיר של החל מ-6.253 מיליון שקל, וכן פנטהאוזים 5 חדרים בשטח של 142 מ"ר במחיר של החל מ-11.628 מיליון שקל.

שכונת בבלי מונה כ-10,000 נפשות ועוברת בשנים האחרונות תנופת פיתוח והתחדשות עירונית. כמו כן, השכונה הינה חלק מתכנית רובע 4 של העירייה שאושרה בוועדה המקומית לפני כשנתיים, מה שלמעשה קיבע את התמורות במסגרת התחדשות עירונית, גובה היטלי ההשבחה וכל הפרטים התכנוניים הדרושים לקידום פרויקטים חדשים בשכונה, דבר שהאיץ את קידום תהליכי ההתחדשות העירונית באזור.

לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון של קבוצת סופרין, "שכונת בבלי נמצאת בצפון תל אביב, מזרחית לדרך נמיר, וצמוד לפארק הירקון. דבר ההופך את השכונה הוותיקה לאחת היוקרתיות בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully