וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 על 2: פרויקט פינוי בינוי בפלורנטין יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 18:59

פרויקט ההתחדשות העירונית בתל אביב כולל בניית שני בנייני בוטיק עם כ-43 דירות בחלק המתחדש של שכונת פלורנטין - זאת, על חשבון שני בניינים ישנים הצפויים להיהרס בשבועות הקרובים

לאחר קבלת ההיתר: חברת גורקן מדווחת היום (ב') כי תחל בבניית מתחם התחדשות עירונית בתל אביב - שיכלול הקמת שני בניינים חדשים עם כ-43 יח"ד בחלק המתחדש של פלורנטין - על חשבונם של זוג הבניינים הקיימים על רחוב וולפסון ורחוב הקונגרס.

הבניינים החדשים שייבנו הם בני שבע קומות וכוללים דירות גן, דירות בוטיק טרנדיות בנות 2-3 חדרים וזוג פנטהאוזים החולשים על קומה שלמה וצופים על הסביבה עם מרפסות שמש ענקיות.

הפרויקט, שבהובלת משרד יסקי אדריכלים בניהול האדריכל שאול יסקי, צפוי להתחיל בשבועות הקרובים, מיד לאחר הריסת הבניינים הישנים.

פרויקט ההתחדשות העירונית של חברת גורקן בפלורנטין תל אביב. volfson view,
פרויקט ההתחדשות העירונית של חברת גורקן בפלורנטין תל אביב/volfson view

שי גורקן, סמנכ"ל חברת גורקן: "הפרויקט ממוקם באחת השכונות המתפתחות והמעניינות בתל אביב המושכת אליה משקיעים, זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים. הקרבה לאזורי תעסוקה, בילוי ותרבות לצד פתרונות תחבורה הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד. אנחנו רואים במיזמי התחדשות עירונית ומתחמי פינוי בינוי פתרון חשוב למיעוט ההיצע בשוק, ומקדמים עשרות פרויקטים כאלה בתל אביב ובערים נוספות במרכז הארץ".

האדריכל שאול יסקי, מיסקי אדריכלים הוסיף: "תכנון הפרויקט לקח בחשבון את הצרכים המגוונים של תושבי השכונה, מדירות קטנות המיועדות להשקעה ועד דירות שישמשו למשפחות המתגוררות באזור. הדגש על המרפסות בפרויקט בא לחזק את ההשתלבות של הדירות באופיו המיוחד והתוסס של האזור".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully