וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשלב הפריסייל: הפרויקט בירושלים מכר משרדים בכ-90 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 18:36

יש ביקוש: קבוצת סופרין מדווחת על הצלחה בשלב המכירה המוקדמת בפרויקט "מגדל התנופה" בתלפיות, כשבמסגרתו נמכרו 6,256 מ"ר של שטחי משרדים בהיקף של כ-90 מיליון שקל

קבוצת סופרין ושותפיה מדווחות היום (ב') כי סיימו בהצלחה את שלב הפריסייל בפרויקט "מגדל התנופה" בירושלים, כאשר במסגרתו נרכשו 6,256 מ"ר של שטחי משרדים בהיקף מכירות קרוב ל-90 מיליון שקל, סכום המייצג מחיר ממוצע של כ-14,300 שקל למ"ר.

פרויקט מגדל התנופה בתלפיות, כולל את מתחם ומגדל התנופה בשטח של כ-50,000 מ"ר. בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים, כולם במסגרת שלב א' של הפרויקט, וכעת משווקים כ-26,000 מ"ר נוספים המהווים את שטחי מגדל המשרדים שייבנה מעל שלב א' של הפרויקט ויתנשא לגובה 19 קומות.

על פי נתוני חברת הנדל"ן העסקי NEWMARK NATAM המוציאה מידי חציון דו"ח מצב על שוק המשרדים בישראל, בירושלים אין כמעט שטחי משרדים חדשים פנויים והאכלוס מגיע ל כ-99.9%. בנוסף מציינים בדו"ח כי קיים ביקוש רב של בעלי מקצועות חופשיים, חברות הייטק וביוטק מהעיר ומחוצה לה ומשרדי ממשלה, לעבוד במגדלי משרדים מודרניים.

פרויקט "מגדל התנופה" בירושלים. 3dvision,
פרויקט "מגדל התנופה" בירושלים/3dvision

המחיר הממוצע בו נמכר מ"ר משרד בפרויקט הינו אטרקטיבי מאוד ביחס למחירי שטחי המשרדים בעיר בבניינים קיימים, כשבעסקאות יד 2 על פי חברת NATAM המחירים מגיעים גם ל-17,000 שקל בחלק מהאזורים בעיר.

פרויקט מגדל התנופה של קבוצת סופרין, קבוצת וייס ואורקום, תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וצפוי למתחמי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד. בלובי תהיה שמירה וכן זיהוי פנים בכניסה ומגוון מערכות חכמות נוספות. המתחם ממוקם סמוך לתחנות הרכבת הקלה וצירי תנועה ראשיים של העיר.

לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת 'סופרין': "שוק המשרדים במרכז ירושלים מאופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר, במיוחד המשרדים הממשלתיים והממלכתיים, כמו גם מוסדות אחרים. כעת חלה מגמה של עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ואזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין או רואי חשבון ואחרים שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים. מתחם התנופה מהווה עבורם מתחם תעסוקה חדש ומודרני ברמה שלא הייתה מוכרת בעבר בירושלים והראיה לכך הוא קצב השיווק והביקושים המורגשים".

המרכז העירוני הצומח והמתחדש של ירושלים

לדברי ניר אברהם, שותף בחברת הייעוץ העירוני build, "רובע תלפיות הוא המרכז העירוני הצומח והמתחדש של ירושלים, שהופך מאזור תעשייה מתיישן לרובע מודרני ומעורב שימושים. הרובע מגלם הזדמנויות אורבניות יוצאות דופן, ויתחבר בעתיד ל-3 קווי רכבת קלה, להמשך כביש 16, ובסמוך אליו תוקם תחנת רכבת ישראל.

"תכנית האב שחלה על תלפיות מאפשרת כ-2 מיליון מ"ר של זכויות בנייה בעירוב שימושים, הכוללים: תעסוקה, מסחר, מבני ציבור ו-8,500 יחידות דיור. עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, מקדמת פיתוח מרחב ציבורי מזמין, הכולל: שדרות עירוניות, פארקים, נטיעות עצים ומערכת שבילי אופניים. כבר היום קיימת בתלפיות סצנה בועטת של עשרות סטארטאפים, מיזמי תרבות ואמנות ייחודיים, וכמובן קולינריה משובחת, שהופכים אותו לרובע היצירתי והאלטרנטיבי של העיר, ומייצרים בסיס מעולה ופורה לצמיחה ופיתוח של עסקים יצירתיים וחדשניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully